Toon posts:

mcafee 7.1 (auto update wil niet) ongeldige bibliotheek :?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb net mcafee er opgezet, maar de auto update wil niet werken. Ik heb net even de forums doorzocht, kan wel wat vinden over auto updates enz. maar niet het probleem wat ik heb.

Hij gaat updaten, en wil de update die hij vind gaan downloaden, maar dat lukt niet omdat er een ongeldige bibliotheek is.

Het gaat om het bestandje sitestat.xml :?

Alvast bedankt,

Groet Mvt3c:)

Verwijderd

Topicstarter
Kent niemand dit probleem...? ik kan ook geen verbinding maken met een computer in het netwerk.. (optie van mcafee), dan krijg ik een melding dat ik onvoldoende rechten heb :?

edit:

Edit: Hij maakt wel verbinding, maar als hij het bestand "sitestat.xlm" moet gaan downloaden, dan geeft hij die melding... :(

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2004 14:32 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 02 juni 2004 @ 09:44:
Kent niemand dit probleem...? ik kan ook geen verbinding maken met een computer in het netwerk.. (optie van mcafee), dan krijg ik een melding dat ik onvoldoende rechten heb :?

edit:
Edit: Hij maakt wel verbinding, maar als hij het bestand "sitestat.xlm" moet gaan downloaden, dan geeft hij die melding... :(
Ken niemand dit probleem... je leest wel meer problemen over Mcafee, maar ben deze nog niet tegen gekomen... wel met de updates e.d..... :(

• Peter Keller
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:59
2 maal kicken binnen 24 uur???

Quatt mono v1.0, 12 zonnepanelen op eigen omvormer en 6 Enphase panelen en 10,5 kWh Enphase batterij, T6, All Electric uitbreiding sinds 15-10

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

Verwijderd

Topicstarter
thnx, maar deze fout wordt er niet beschreven.... :'(

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Dan post je een bericht in het forum van mcafee, daar lopen waarschijnlijk meer mcafee experts rond dan hier.
http://forums.mcafeehelp.com/viewforum.php?f=1

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

Verwijderd

Topicstarter
ZeRoC00L schreef op 03 juni 2004 @ 13:20:
Dan post je een bericht in het forum van mcafee, daar lopen waarschijnlijk meer mcafee experts rond dan hier.
http://forums.mcafeehelp.com/viewforum.php?f=1
[...]

10q ga nu ffies daar een topic starten dan... :)

• JohnD
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-08 21:00

JohnD

Bernd

ik weet zeker dat dit niet eerste keer is dat jij op kicken binnen 24 uur bent gewezen.

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

Pagina: 1