Ik speel regelmatig DivX af op mijn computer die ik dan mbv kabels op mijn tv kan bekijken. Maar telkens als ik dit wil doen moet ik eerst aangeven dat ik ook de TV-out wil gebruiken van mijn videokaart (beeldscherm-eigenschappen >> instellingen >> geavanceerd, je kent het wel), vervolgens enkele malen bevestigen en duidelijk maken dat alles goed weergegeven is. Vervolgens wil ik nog het beeld een klein stapje groter maken (dit alles gebeurt in Windows XP). Als de film afgelopen is, moet dit ook weer allemaal teruggezet worden, want de TV-out werkt op 640x480 en dat is niet echt prettig computeren, dus weer naar die instellingen, TV-out eraf en resolutie terug naar 1024x768. Nou vroeg ik me af of hier geen snellere manier voor is in de vorm van een executable of dat hier een (simpel) programma voor is waarmee ik kan instellen dat deze handelingen snel achter elkaar worden verricht. TV-tool werkt hier niet op, vanwege mijn S3 Savage 2000 (ben student!) dus dat is ook geen oplossing. Het is opzich niet zoveel werk, maar wel lastig omdat ik nogal veel films kijk en regelmatig mijn tv erbij betrek.
HELP!
HELP!