Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• RekZ
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Vandaag heb ik een ASUS MyPal A620BT PDA gekocht.

Ik kom thuis, laadt dat ding op, en zet hem aan.
Het eerste wat ik kreeg was een foutmelding(met mn domme kop weet ik niet meer precies wat er op stond, maar het was iets met backup en flash card) ik klikte op No, en het ding startte verder normaal op.
Scherm calibreren, het standaard instellen van de klok etc etc.

Alles werkte gewoon prima.

Ik haalde de stekker uit het stopcontact en liep naar mn PC om hem daar weer verder op te laden en om aan te sluiten op de PC, maar toen ging die niet meer aan!

Enekele keren op reset gedrukt. Aan/uit knop tijdje vastgehouden etc etc. niks werkte.

10 minuten later nog eens proberen en hij werkte weer! aan en uitzetten ook maar keer gepobeert en het werkte.

Nu ben ik een paar uur verder. Wil m'n PDA aanzetten, en hij doet het weer niet!(als ik er spanning onder zet brandt het oplaad lampje wel, maar de PDA zelf gaat niet aan)

Iemand een idee wat ik kan doen?

Verwijderd

Ik zou terug gaan naar de winkel en mijn garantie claimen

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

al een hard-reset geprobeerd? meestal doet het reset knopje alleen een soft-reset... Dus misschien dat dat wat helpt...

• avon
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-06 12:38
MikeyMan schreef op 01 juni 2004 @ 23:59:
al een hard-reset geprobeerd? meestal doet het reset knopje alleen een soft-reset... Dus misschien dat dat wat helpt...
Bij de meeste apparaten kan je van je styles (dat pennetje) dat voorste puntje
er afhalen waardoor er een kleiner puntje ontstaat waarmee je de reset knop
kan indrukken. Als hij zelfs na een harde-reset en volledig opladen niet werkt
vrees ik dat het einde verhaal is voor dit exemplaar.

Gratis webwinkel beginnen? Met Onetoshop.com kunt u direct beginnen!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

quote:
Je zet de a620 eerst uit, dan druk je op de aan/uit knop en houdt hem ingedrukt en reset je de A620 met de stylus. Hij zal weer vers opstarten en je kan weer alle instellingen invoeren (en programma's installeren).

• RekZ
  • Niet online
Heb de reset knop nu eens flink doorgedrukt waarna die opnieuw startte en het lijkt nu allemaal goed te gaan

bedankt iig

• UTM
  • Laatst online: 07:01

UTM

RekZ schreef op 02 juni 2004 @ 15:44:
Heb de reset knop nu eens flink doorgedrukt waarna die opnieuw startte en het lijkt nu allemaal goed te gaan

bedankt iig
Toch zou ik even terug naar de winkel gaan, dat je PDA in eens niet meer aanwilt is niet de bedoeling. Voor het zelfde geld gebeurt het na de garantie periode weer en ben je verder van huis :/

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 30-11 20:43

Nitai

Live the life you love.

Tsja, als je de knop te lang indrukt dan schakelt hij z'n backlight uit, dat kan ook natuurlijk ;)
je moet hem kort aandrukken....

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• RekZ
  • Niet online
w03f schreef op 02 juni 2004 @ 15:47:
[...]

Toch zou ik even terug naar de winkel gaan, dat je PDA in eens niet meer aanwilt is niet de bedoeling. Voor het zelfde geld gebeurt het na de garantie periode weer en ben je verder van huis :/
Maar alles werkt nu goed.
Ik verwacht niet dat ze me een nieuwe gaan geven als hun zien dat de PDA gewoon goed werkt

• Aphelion
  • Laatst online: 29-11 22:36
RekZ schreef op 02 juni 2004 @ 23:49:
[...]

Maar alles werkt nu goed.
Ik verwacht niet dat ze me een nieuwe gaan geven als hun zien dat de PDA gewoon goed werkt
Klant is koning..
Hij deed het toch niet goed...
mochten ze moeilijk doen kan je altijd nog een beroep doen op annuleringswetten ofzo

Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness

Pagina: 1