Toon posts:

[boekhoudscript] php/mysql

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb voor een zaak een makkelijke manier nodig om dingen te registreren, consumpties/verbruikte internet uurtjes.

Het werkt als volgt mensen nemen consumpties uit de koelkast melden dit vervolgens aan de bar, en dan moet ik bijv op 1x Chocomel clicken en hij houd het netjes bij. En rekent uit wat het in totaal kost. ( na het invoeren van alle consumpties/internet uren.

Ook moe thet rekeningen bij kunnen houden. Dus als Klaas klaar is met spelen/consumeren kan ik of op wegschrijven naar rekening clicken of meteen afrekenen.

Ik weet dat er een 1001 paketten beschikbaar zijn maar die hebben allemaal van die crap functies erbij die de prijs de lucht in stuwt!

Het moet zo zijn dat ik op een windows 2000 bakkie ( met client software en user account) alles in kan voeren ( EN NIET KAN VERWIJDEREN!!). Verwijderen kan alleen de administrator. Alles kan imho best worden gelogt en bewaard op mijn debian server ( verderop in het netwerk).

Ik weet het 20 000 eisen, maar heb er ook wel wat geld voor over :) Gewoon excel gebruiken is geen optie.

Weet iemand iets of heeft iemand ervaring met iets wat ik zoek ?

Verwijderd

http://www.klixshop.nl/p193.html

ik zou zeggen zoek eens wat rond, hier is genoeg software voor te krijgen denk ik zo.

[blaatmodus]
of je wacht ff tot ik klaar ben met m';n nieuwe POS systeem
wordt wel wat prijziger dan bovenstaande.

[/blaatmodus]

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2004 23:25 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Tjah.. kwestie van goed zoeken of leren programmeren. Beiden doe je niet in SA ;) Als je gaat programmeren kun je in PW terecht.

Verder ziet dit er helaas teveel uit als een scriptrequest; aangezien je zelf al aangeeft heel wat gevonden te hebben. Als ik jou was zou ik gewoon eens bellen met 1 van de leveranciers die je gevonden hebt :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.