Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Topicstarter
Een vriend van me heeft een prob:
Ik nog een vraagje over cardreaders. Heb vandaag die blauwe "Hama" bij de Dixons gehaald, stond deze week in de folder. Hebben iemand van jullie ook problemen met de MMC poort? M'n PC roept elke keer dat ie geen toegang heeft, maar een enkele keer vraagt ie of ik de schijf wil formatteren. Als ik dat niet wil heb ik hetzelfde probleem, als ik het wel doe is m'n harde schijf te vol. De XD poort van m'n camera werkt wel gewoon goed. Heeft iemand enig idee???

Zijn OS is win98SE

• Falskdansker
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Zit er niet iets in de MMC-poort? Misschien maakt het kaartje daarom niet goed contact. Zoiets had ik ook een keer bij m'n camera.

Steam

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Topicstarter
Hij had eerst een andere waarbij de MMC wel goed werkte, maar omdat die niet genoeg formaten ondersteunde had ie die ingeruild. Maar hoe heb je dat probleem dan opgelost?

• Falskdansker
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Bij mij zat er iets in de poort, dat heb ik er toen uitgehaald.

Ondersteunt win98 de cardreader wel? Anders kan het probleem daaraan liggen. :)

Steam

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10:51

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

heb er zelf eentje van sweex, zitten 4 poorten of cf en mmc werken prima.
misschien anders een andere cardreader gewoon halen.

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

• raymonvdm
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-06 16:35
Ik heb het ook met de SM uit m`n mp3 speler niet meer te lezen in de card reader, een nieuwe mmc is dat wel, totdat, inderdaad totdat m`n mp3 speler hem formateerd dan niet meer.... :'(

Mischien is dat ook wel het geval met m`n phone maar die (6230) synchroniseer ik met bleutooth. Heb toch maar 32 MB MMC erin zitten, en om nou elke keer m`n phone open te slopen om het kaartje eruit te halen daar zal die ook niet beter van worden :'(
Pagina: 1