Toon posts:

[CS] Spray probleem...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus een spray, gemaakt in photoshop. Ik save hem, maar er een pldecal.wad van, en zet m in mn cs map, ik overschrijf dus de originele pldecal.wad. In het spel doet ie t niet...

Ik ben niet naar mn customize menu gegaan, heb al spray's aangezet d.m.v. de console, heb de originele pldecal.wad al eens verwijdert en alleen de pldecal.wad met mn eigen spray erin gezet, en NOG doet ie t niet...? Het maakt ook niet uit of ik mn plaatjes als jpg, of een bmp van 24,16 of 8 bit opsla, het werkt gewoon niet..

Iemand een idee!!??

Verwijderd

je moet de tempdecal.wad ook vervangen,
en maak ze beide read-only

kijk andrs hier

http://www.edit-strike.nl/forumpje/viewboard.php?BoardID=2

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2004 22:43 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 01 juni 2004 @ 22:42:
je moet de tempdecal.wad ook vervangen, been there
en maak ze beide read-only done that
En nog krijg ik dat gare half life logo...

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2004 22:50 ]

• RAJH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Staat je server wel zo ingesteld dat tie custom logo's pakt? ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ro schreef op 01 juni 2004 @ 22:50:
Staat je server wel zo ingesteld dat tie custom logo's pakt? ;)
Jah

Verwijderd

-Heb je hem eerst in wally gezet? (texture editor)
-Heb je je aan de grote gehouden (alles moet door 16 gedeeld kunnen worden en mag niet groter zijn dan 16kb)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 02 juni 2004 @ 09:42:
-Heb je hem eerst in wally gezet? (texture editor)
-Heb je je aan de grote gehouden (alles moet door 16 gedeeld kunnen worden en mag niet groter zijn dan 16kb)
Jah de grootte is goed. Ik heb er met wally een pldecal.wad van gemaakt.

Verwijderd

Topicstarter
Als ik pldecal.wad open met wally, komt ook gewoon mn eigen spray erin, dus de pldecal.wad is goed...?

Verwijderd

je moet van je pldecal.wad tempdecal.wad maken en dan zet je hem pas in de cstrike map ook moet je een map maken met de naam logo's en daar hem ook nog een keer in kopieren de oude manier werkt dus niet meer daar ga je de fout in ik weet het ik heb een half jaar om het zo maar te zeggen mee lopen prutsen :P

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-01 20:32
de eerste keer is het altijd dat 'gare' halflife logo in spiegelbeeld (wat is er gaar aan trouwens?). probeer hem eens 2 of 3 x te sprayen

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 02 juni 2004 @ 14:18:
je moet van je pldecal.wad tempdecal.wad maken en dan zet je hem pas in de cstrike map ook moet je een map maken met de naam logo's en daar hem ook nog een keer in kopieren de oude manier werkt dus niet meer daar ga je de fout in ik weet het ik heb een half jaar om het zo maar te zeggen mee lopen prutsen :P
Jeej thnx! Hij doet t :). Hehe eindelijk, gouden tip :P
CU2morO schreef op 02 juni 2004 @ 18:35:
de eerste keer is het altijd dat 'gare' halflife logo in spiegelbeeld (wat is er gaar aan trouwens?). probeer hem eens 2 of 3 x te sprayen
Das dus niet waar, bij mij heeft ie t (als t gewoon werkt) altijd bij de 1e x sprayen al meteen je eigen logo... Zelfs met mn isdn was dat zo vroegah :P

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2004 22:26 ]

Pagina: 1