Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
gms en pda in 1

klinkt erg handig

maar... iemand hier enige ideeen over

http://msmobiles.com/article.php/54.html

verslagje van een beurs in duitsland waar ze gepromoot werden dus

Verwijderd

Lijkt wel erg veel op de SPV M1000 welke bij Orange verkrijgbaar is. T-Mobile en KPN hebben volgens mij dezelfde te koop.

In de startpost van de SPV M1000 staan nog wel een paar goede reviews :)

• schiffeb
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-08 23:38
Ben je lekker op tijd mee ligt echt al 4 maanden in de winkel ofzo :)

Verwijderd

Als je hem ook echt als tellefoon wilt gebruiken is geen aanrader ik heb zelf de xda gehad (het type hier voor) maar als je hem dan ook als tellefoon wilt gebruiken is hij te groot voor en ook te kwetsbaar.
Heb hem 1x laten vallen was beeldscherm stuk €286,- en 3 maand wachten :(

• boekhour
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-11 18:59
Ik heb hem zelf via t-mobile. Schitterend ding, en het belt ook nog eens hartstikke goed. Het is gewoon een krachtige pda met een telefoon erin. En het voordeel is dat je hem met een abo. kunt kopen. Niet bij orange kopen want door is ie zon 200-300 euro duurder dan bij t-mobile. Heb hem zelf gekocht voor 170 euro met een normaal abo. van 20 euro per maand. Heb ook al advertenties gezien waarin ie nog goedkoper wordt aangeboden.....

Verder zit alles erop en eraan. 400 mhz, 128(!) intern geheugen, sd kaartreader bluetooth, cameratje etc. Enige wat er niet opzit is wifi. Maar daar krijg je een telefoon voor terug

• Binz
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 30-12-2024
boekhour schreef op 02 juni 2004 @ 22:31:
Ik heb hem zelf via t-mobile. Schitterend ding, en het belt ook nog eens hartstikke goed. Het is gewoon een krachtige pda met een telefoon erin. En het voordeel is dat je hem met een abo. kunt kopen. Niet bij orange kopen want door is ie zon 200-300 euro duurder dan bij t-mobile. Heb hem zelf gekocht voor 170 euro met een normaal abo. van 20 euro per maand. Heb ook al advertenties gezien waarin ie nog goedkoper wordt aangeboden.....

Verder zit alles erop en eraan. 400 mhz, 128(!) intern geheugen, sd kaartreader bluetooth, cameratje etc. Enige wat er niet opzit is wifi. Maar daar krijg je een telefoon voor terug
Daarnaast is de SD-slot een SDIO-slot, er kan dus nog wifi in als je dat wil.

• Weezer-DC
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-11 22:48
Verwijderd schreef op 01 juni 2004 @ 22:32:
gms en pda in 1

klinkt erg handig

maar... iemand hier enige ideeen over

http://msmobiles.com/article.php/54.html

verslagje van een beurs in duitsland waar ze gepromoot werden dus
(baas en andere collega hebben hem pas slechts 3 a 4 maanden)
is super handig ding (agenda/mail/excel/word/gsm/gprs), mijn xda (de originele) werkt perfect en er draait ook windows mobile 2003 op.
Ik hoef die nieuwe dus niet, wifi en dergelijke heb ik al in me laptop zitten,
net wat lekkerder surfen en msnen :P
Pagina: 1