Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Meubel voor CRT monitor gezocht, zodat die hoger kan staan

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Als ik mijn 19" monitor gewoon op mijn bureau zou zetten zou die veel te laag staan.
Ik heb hem dus nu op twee telefoongidsen gezet, maar dat vind ik onwijs lelijk!!

Weet iemand waar je hiervoor meubilair kan kopen, dat er een beetje leuk uit ziet (en niet te duur is)??

Alvast bedankt!!!

Jasper

• LeonM
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-10 14:18
"Casemodding & Elektronica"

Ik zie de overeenkomst niet helemaal

Anyway, ik had precies dat probleem, en ik het een mooie plank van hetzelfde hout als me bureaublad genomen en die op pootjes gezet. Ziet er netjes uit. Ik zoek ff (oude) pic voor je.

EDIT:

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/familiemelis/pics!!!!!/kamer.jpg
klikbaar

Oude foto dus, grote teringzooi, maar je ziet ongeveer wat ik bedoel. De pootjes zijn gemaakt van PVC pijp met 2 doppen erop. Plank is dus van resthout gemaakt van me bureaublad en pijpjes koste iets van 4 euro totaal.

Monitor is btw ook 19"

[ Voor 50% gewijzigd door LeonM op 01-06-2004 22:30 ]

Verwijderd

Zelf maken?

PLaatje mdf halen bij de doe het zelfer
Afteken zagen schuren verfen en klaar :D

Verwijderd

Bij de meeste boekhandel kan je voor iets minder als 20 euro een mooie beelscherm steun kopen. Uiteraard wel van platic en je moet er niet teveel van verwachten, maar zou wel goed moeten werken. Zo heb je nog ruimte voor je aantekeningen die je eronder kan opbergen.

Een nog goedkopere maar misschien iets stijlvollere oplossing is 2 pakken A4 papier (je print voorraad bijvoorbeeld) eronder te zetten. Dat staat iig stijlvoller als 2 telefoonboeken :)

Verwijderd

Precies, die twee pakken A4 doen het voor mij al jaaaaren....
Heb nu een Dell Laptopsteun eronder dat is net te hoog. Eigenlijk was 2*A4 beter...

Verwijderd

Ik zou ook zeggen maak het zelf. Pak een plakie en zet daar 4 blokje als pootjes onder en verf de boel in een leuke kleur, zo kan je hem precies voor jezelf op maat maken :)

• onkl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-11 15:46
Oude (of nieuwe) TV beugel aan de muur hangen.
Esthetisch zo'n ach, je moet ervan houden geval, maar je hebt je verhoging, je kan er een flinke stapel troep onder kwijt (ong. twee telefoonboeken) en kan (als dat past bij je maten je monitor een zet geven om evt. iets anders op je bureau te doen (zonder computer :X zeg maar :X en dan toch iets doen :X en ook zonder TV :X, een boek lezen bijvoorbeeld, over computers bijvoorbeeld :Y) )

• 8088
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

8088

NaN

Zomaar wat voorbeelden.

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

Verwijderd

Ik krijg iedere week tientallen folders met PC-meubels (of wat daarvoor moet doorgaan) en monitorsteunen. De gemiddelde meubel/bouwhandel heeft ook nog wel diverse oplossingen. En aangezien je de meeste meubels toch zelf in elkaar moet zetten, ben je het goedkoopst uit met 1 plank + 4 pootjes, of 3 korte zijplankjes op je bestaande meubel.
Google: PC meubel @NL
Google: monitor stand
search: buro

Over smaak valt niet te twisten, wij kunnen niet in jouw huis en portomonee kijken en bovendien moet het ook nog bij je passen (ergonomisch gezien). Kortom, alleen met een praktijktest kun je ondervinden of het echt iets voor jou is. Kortom, haal die telefoonboeken er onderuit, kijk in de bedrijvenafdeling voor kantoormeubelen/bouwhandels en ga op pad/aan de slag.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.