Toon posts:

[XP Pro] PC loopt vast na 8 uur door csrss.exe

Pagina: 1
Acties:
  • 57 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Nou sorry Spider dat mijn Nederlands niet perfect is. Ik ben ook geen nederlander, maar ik doe mijn best, en dan krijg ik kritiek op mijn nederlands, welk een tweede taal is voor mij. En dat was niet mijn probleem. En ook sorry dat ik zo uitgebreid mijn verhaal hebt verteld. Ik wou alleen maar zoveel mogelijk vertellen zodat niet iedereen aan komt met: heb je dit of dat geprobeerd? En zoals ik al zei in mijn eerste post, ik heb alles gescand met antivirus, en spybot search & destroy, adaware, enz. enz. en heel veel over gelezen over dit csrss.exe proces op veel forums en google zoek resultaten. Je vraagt mij iets, dan gooit de topic dicht... slim hoor, hoe moet ik dan een antwoord geven? Dan maar weer een topic aanmaken. Ik wil anders alles hier in engels typen (mijn moedertaal) als je mijn Nederlands zo slecht vindt, maar ik denk dat je me genoeg begrijpt om te zien waar ik het over hebt.

Maar goed, iemand die me kan helpen met mijn probleem? Lees erover hier: [rml][ XP Pro eng] PC loopt vast na ong. 8 uur door csrss.exe[/rml]

Alvast bedankt.

Verwijderd

Toch ben ik het eens met Spider.007, zo af en toe op enter drukken maakt een topic heel wat beter leesbaar. Heeft niet zo zeer iets met het nederlands te maken.

Heb helaas geen oplossing voor je probleem, klinkt al een memory leak ergens.

• MRic3
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:42

MRic3

Of praat ik weer poep?

Wat spider bedoelde is dat het probleem vrij uitgebreid omschreven is en er is geen tekst opmaak. Zo'n lap tekst zo'n enters leest voor geen meter.

Maar goe toch fff doorheen gescant....
gezocht op google naar CSRSS.exe 100% cpu
en dan het 4e linkje dat naar MICROSOFT (niet microblows!! grrrr) gaat
mss dus iets met het user profile.. maak een nieuwe profiel aan.

[ Voor 33% gewijzigd door MRic3 op 01-06-2004 22:32 . Reden: fff wat klik linkjes gemaakt d8/denk dat deze ook wel op slot ging ]

If the world didn't suck, we would all fall off!!!

Verwijderd

[probleem]

text text text

[wat heb je allemaal gedaan]

text text text

[specs]

text
text
text

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de advies. En nogmaals sorry voor mijn slecht nederlands en slecht tekst opmaak. Zoals je ziet ben ik daar absoluut geen held in. En nieuw profiel aanmaken heb ik ook al geprobeerd. Toch bedankt voor je moeite. Ik dacht misschien door mijn slechte verhaal heen dat mensen mijn probleem toch kon begrijpen, maar waarschijnlijk verwacht ik teveel van deze forum. Had eigenlijk alleen advies verwacht over mijn probleem, maar in plaats daarvan krijg ik alleen kritiek op mijn slecht nederlands en tekst opmaak. Je mag deze topic wel sluiten, ik ga naar een engels talig forum, een waar ze meer op de echte probleem opletten en minder op hoe je het beschrijft. Toch bedankt aan allen voor de moeite. See ya!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Verwijderd schreef op 02 juni 2004 @ 18:05:
Bedankt voor de advies. En nogmaals sorry voor mijn slecht nederlands en slecht tekst opmaak. Zoals je ziet ben ik daar absoluut geen held in. En nieuw profiel aanmaken heb ik ook al geprobeerd. Toch bedankt voor je moeite. Ik dacht misschien door mijn slechte verhaal heen dat mensen mijn probleem toch kon begrijpen, maar waarschijnlijk verwacht ik teveel van deze forum. Had eigenlijk alleen advies verwacht over mijn probleem, maar in plaats daarvan krijg ik alleen kritiek op mijn slecht nederlands en tekst opmaak. Je mag deze topic wel sluiten, ik ga naar een engels talig forum, een waar ze meer op de echte probleem opletten en minder op hoe je het beschrijft. Toch bedankt aan allen voor de moeite. See ya!
Het feit dat je Nederlands niet zo goed is hoeft geen probleem te zijn op dit forum hoor. Op het moment dat je echter geen tijd of moeite wilt steken in het verbeteren wordt het een stuk lastiger. Ik kan me voorstellen dat het vervelend is dat mensen niet inhoudelijk reageren, maar in plaats daarvan op je taalgebruik. Als je tekst echter onleesbaar is, is een oplossing erg ver weg :)

Maargoed; hiernaast hebben we op dit forum liever niet dat je een gesloten topic opnieuw opent. Hiernaast geef je zelf al aan liever naar een Engelstalig forum te gaan. Geen probleem; en veel succes met je probleem :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.