Nou sorry Spider dat mijn Nederlands niet perfect is. Ik ben ook geen nederlander, maar ik doe mijn best, en dan krijg ik kritiek op mijn nederlands, welk een tweede taal is voor mij. En dat was niet mijn probleem. En ook sorry dat ik zo uitgebreid mijn verhaal hebt verteld. Ik wou alleen maar zoveel mogelijk vertellen zodat niet iedereen aan komt met: heb je dit of dat geprobeerd? En zoals ik al zei in mijn eerste post, ik heb alles gescand met antivirus, en spybot search & destroy, adaware, enz. enz. en heel veel over gelezen over dit csrss.exe proces op veel forums en google zoek resultaten. Je vraagt mij iets, dan gooit de topic dicht... slim hoor, hoe moet ik dan een antwoord geven? Dan maar weer een topic aanmaken. Ik wil anders alles hier in engels typen (mijn moedertaal) als je mijn Nederlands zo slecht vindt, maar ik denk dat je me genoeg begrijpt om te zien waar ik het over hebt.
Maar goed, iemand die me kan helpen met mijn probleem? Lees erover hier: [rml][ XP Pro eng] PC loopt vast na ong. 8 uur door csrss.exe[/rml]
Alvast bedankt.
Maar goed, iemand die me kan helpen met mijn probleem? Lees erover hier: [rml][ XP Pro eng] PC loopt vast na ong. 8 uur door csrss.exe[/rml]
Alvast bedankt.