Laptop kopen...

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

• Uncle Bob
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01 12:22
Ik zoek een laptop die redelijk lang zonder netvoeding kan. Ik heb wel eens gelezen dat je voor sommigen een extra voeding ipv de cd speler kan gebruiken, en dat lijkt me wel een goede oplossing, maar of dat nog bestaat?
Verder wil ik er graag mee buiten kunnen werken. Ik heb weleens met een IBM A22p geprobeerd, maar daarvoor moet je dus perse in de schaduw zitten en dan nog was het slecht te lezen ;-)

Om buiten te werken dus uiteraard een wifi liefst intern, en liefst 811g snelheid.

Ik heb al eens het draadje van de Acer Aspire bekeken, maar er staan geen ervaringen in mbt buiten werken.

Verwijderd

Als je er lang mee wilt werken is een Centrino processor soiezo aan te raden, deze kunnen een stuk langer met een accu werken. Wat bedoel je precies met buiten werken? Met je rug naar de volle zon, zodat die vol in het scherm staat kan denk ik geen 1 tft aan.

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Neem eens een kijkje in de CSL FAQ, hier vind je genoeg informatie over verschillende platformen (volg ook het linkje naar de technische CSL documentatie).

In dezelfde FAQ kan je ook tips en informatie vinden bij het zoeken van een notebook. Ook voor dit soort gevallen, zijn deze tips en richtlijnen van toepassing. Zo zien wij graag dat je zelf eerst veel zelf uitzoekt. Jij bent immers niet de eerste die een notebook koopt met deze eisen.

Zoek dus een beetje rond, en neem de CSL FAQ nog eens goed door. In CSL staan ook velen ervaringen-topics, die vol staan met handige informatie. Als je een notebook op het oog hebt, kan je goed van deze topics gebruik maken.

Dit topic is gesloten.