Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen

Ik hoop dat hier iemand mij kan helpen.

Ik heb een paar maanden gelden een nokia 6230 gekocht.
Nu heb ik ook een carkit er voor gekocht.

In de handleiding staat dat als je instapt je gsm automatisch koppelt met je carkit.

Dit doet hij dus niet bij mij.

Ik moet steeds met de hand m'n gsm met de carkit koppelen, en dat was nou net niet de bedoeling.

Heeft iemand dit ook mee gemaakt en weet hij er een oplossing voor?

Alvast bedankt.

MvG

Ronaldoooo

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 30-11 20:17

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Deze vraag heb je ook al in dat topic wat Gobbles vermeldt geplaatst. Je moet gewoon wat geduld hebben en als na 24u nog niemand op je vraag gereageerd heeft, herhaal je de vraag nogmaals (tenzij je ondertussen al zelf wat hebt uitgevonden).
Ik zag in dat topic dat je ongeveer 30min nadat je voor het eerst je vraag stelde de vraag alweer herhaalde, dit dus aub niet meer doen aangezien er mensen zijn die om 23.00u al liggen te slapen en het topic de volgende avond pas weer lezen.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• Fakir
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-03 10:57
Ik heb je vraag al in deel 7 van het grote 6230 topic beantwoord. Althans wat ik denk dat het is :)