Nu woon ik al 2 dagen in frankrijk en doe nu internet even met een isdn lijntje en een Free.fr gratis providertje tot mijn adsl hier klaar is.
Probleem echter is dat mijn msn tot kort altijd deed ook hier in frankrijk via Free.fr. Maar sinds vanmiddag doet msn het niet meer.
Ik heb versie 6.2. Maar iedere keer dat ik in log met msn krijg ik het volgende fout melding met alleen een code die luid als: 0x8100036F. Heb al op de windoos site rond gezocht wat het mocht zijn maar heb niks gevonden.
Het helemaal rare is dat als ik inlog via hotmail.com staat er dat de server down is maar zo lang kan dat toch niet wezen? (ben ik gehackt? w8woord verandert?)
D8 dat MS wel een beetje rap was. Maar 8uur downtown time is best aardig....
ik draai btw win xp pro (nog geen sp1
die moet ik nog ff downe... maar wacht liever op me adsletje (word grap
)
alvast bedankt...als ik niet meer online kan
Probleem echter is dat mijn msn tot kort altijd deed ook hier in frankrijk via Free.fr. Maar sinds vanmiddag doet msn het niet meer.
Ik heb versie 6.2. Maar iedere keer dat ik in log met msn krijg ik het volgende fout melding met alleen een code die luid als: 0x8100036F. Heb al op de windoos site rond gezocht wat het mocht zijn maar heb niks gevonden.
Het helemaal rare is dat als ik inlog via hotmail.com staat er dat de server down is maar zo lang kan dat toch niet wezen? (ben ik gehackt? w8woord verandert?)
D8 dat MS wel een beetje rap was. Maar 8uur downtown time is best aardig....
ik draai btw win xp pro (nog geen sp1
alvast bedankt...als ik niet meer online kan
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2004 21:35 ]