Toon posts:

Ervaringen 19 inch TFT Scherm

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vandaag een Medion MD7212 TFT scherm gekocht met maximale resolutie 1280 x 1024. Helderheid 250 cd/m2 met een reactie tijd van 25m/s en een verversings snelheid van 75 Hz

Wie heeft er ervaringen met zo`n soort scherm en het gebruik bij games ?

Want heb hem nog in de doos zitten want vrienden van me zeggen dat je er geen games op kan hebben klopt dit ?

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2004 21:36 . Reden: Iets vergeten op te schrijven ]

Verwijderd

Je hebt t zelf gekocht? En je vraagt hier om ervaringen? Dat kan je toch zelf uittesten. Anders moet je even in het CSL en supermarktaanbiedingen-topic kijken. Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/icon_hand.gif

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2004 21:32 ]

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-08 23:07
Van de ALDI toevallig ? Misschien kun jij ons jou ervaringen vertellen ?

Verwijderd

Topicstarter
Nou kijk ik heb hem gekocht ja bij de aldi maar ik heb hem er nog niet uit want kennisen van me zeggen dat je er geen spellen mee kan doen en als ik hem er uit haal kan die ook niet meer terug

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Geen spellen mee doen is overdreven, maar met een reactietijd van 25ms zal je wel enige last van ghosting hebben ja. Of dat voor jou voor die prijs aanvaardbaar is kan je alleen weten als je hem uitprobeert. Overigens doen ze bij aldi nooit moeilijk over terugbrengen, ook als ie uitgepakt geweest is volgens mij :?

Verwijderd

Ik heb hier een 19" tft staan met ook een respontietijd van 25ms (samsung 191T)
Of er veel verschil zit tussen de merken weet ik niet, maar mij lijkt 25ms gespecifiseerd ook echt 25ms.

In ieder geval, je ghosting verhaal:
Ik heb er alleen een beetje last van bij NHL2k4, dan wil het nog wel een beetje warrig pukje worden. Voor de rest, NFSU, Battlefield, CS, Unreal 2004 heb ik eigenlijk geen problemen.
Heb mijn scherm wel eens naast een IIyama 17" gehad met een respontietijd van 16ms. (geloof een 430 of 431) maar ik kon eerlijk gezegd geen verschil zien. Misschien dat het aan mijn ogen ligt, maar ik vind de 16ms een beetje "overhyped". De meeste zweerde eerst bij 25ms, perfect voor games, maar toen de 16ms uitkwam waren ze ineens "niet geschikt"

Gewoon uitpakken en bekijken wat je er van vind, de 1 miereneukt om een klein streepje, de ander ziet het niet eens, tis jou scherm, en jou mening

Verwijderd

Topicstarter
K zal hem er maar is uit halen :D :) :)

Verwijderd

èn? :) Zit ie al weer in de doos om morgenochtend tussen de statiegeldflessen terug naar de Aldi gebracht te worden? :)

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2004 00:15 ]

Verwijderd

voor dat geld moet je niet zeuren vind ik :D
19" voor 500 was het toch?
Perfect scherm lijkt me.
Alleen de merknaam lokt me niet aan.
Maar volgens mij gebruiken ze gewoon onderdelen van een bekende fabrikant.

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik heb hem uit de doos gehaald het leek eerst heel mooi tot dat ik er Need For Speed Underground opging spelen nou dat was echt niet om aan te zien. Het leek net een oude computer

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-08 23:07
dus retour naar de ALDI ? Of hou je hem ?

Heb je nog andere games geprobeerd ? UT 2004 b.v ?

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:39

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Verwijderd schreef op 01 juni 2004 @ 21:51:
Ik heb hier een 19" tft staan met ook een respontietijd van 25ms (samsung 191T)
Of er veel verschil zit tussen de merken weet ik niet, maar mij lijkt 25ms gespecifiseerd ook echt 25ms.
ERG grote inschattingsfout ;). Een kwaliteitsmerk wat jij hebt staan met 25MS is totaal anders dan een C merk 25MS scherm :)

Zo kan het ook zijn bij imola :)

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-08 17:20
Ja sorry hoor, maar je hebt het scherm zélf al en vraagt nu naar ervaringen :? Hoezo cognitieve dissonantie 8)7

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.