Ik zit met het volgende probleem
Cfg:
Server Win2003 server Domain controller.
Ws Win Xp sp1a
Maak gebruik van kix voor het loginsript
Dit staat in mijn Script
;COMMON
USE s: "\\dc-srv01\e$"
USE x: "\\dc-srv01\x$"
USE y: "\\dc-srv01\y$"
USE z: "\\dc-srv01\z$"
use v: "\\dc-srv01\virusclient"
Moet goed zijn heeft naar mijn weten ook altijd gewerkt.
Waneer ik dus inlog worden alle drive's gemapt kan deze dan ook gewoon benaderen maar na een paar min. zie ik de netwerkschijven nog wel maar dan zijn ze leeg kan hier dan ook niet meer naar toe schrijven. Ra Ra
Ook het synchoniseren van mijn documenten met server doet hij dan niet meer.
Nou zou je zeggen netwerkkaart defect maar kan wel pingen naar de server en kan hem ook wel benaderen via terminal services. Routing en remote werkt ook gewoon dus internet via server gaat ook gewoon goed.
Heb al een andere netwerk kaart geprobeerd geen baat en geloof ook niet dat probleem hier in zit
Wie o Wie help me met dit probleem
Alvast alle dank
Cfg:
Server Win2003 server Domain controller.
Ws Win Xp sp1a
Maak gebruik van kix voor het loginsript
Dit staat in mijn Script
;COMMON
USE s: "\\dc-srv01\e$"
USE x: "\\dc-srv01\x$"
USE y: "\\dc-srv01\y$"
USE z: "\\dc-srv01\z$"
use v: "\\dc-srv01\virusclient"
Moet goed zijn heeft naar mijn weten ook altijd gewerkt.
Waneer ik dus inlog worden alle drive's gemapt kan deze dan ook gewoon benaderen maar na een paar min. zie ik de netwerkschijven nog wel maar dan zijn ze leeg kan hier dan ook niet meer naar toe schrijven. Ra Ra
Ook het synchoniseren van mijn documenten met server doet hij dan niet meer.
Nou zou je zeggen netwerkkaart defect maar kan wel pingen naar de server en kan hem ook wel benaderen via terminal services. Routing en remote werkt ook gewoon dus internet via server gaat ook gewoon goed.
Heb al een andere netwerk kaart geprobeerd geen baat en geloof ook niet dat probleem hier in zit
Wie o Wie help me met dit probleem
Alvast alle dank