Toon posts:

cardreader verwijderd

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb (denk ik) per ongeluk mn noname interne cardreader (Siemens Scaleo 600i) veilig verwijderd via het icoontje USB veilig verwijderen in het systray. Is er een manier om de schijven weer zichtbaar te maken?
In het apparaatbeheer staat dat alle USB poorten ingeschakeld zijn en aanstaan. In de bios zelfde verhaal. Als ik mijn pc opstart gaat het "aan-lampje" branden totdat winXP opstart.
Genoeg info?
alvast bedankt

edit:
noname, is misschien niet helemaal goed... aan de buitenkant staat iig niks ;)en moge het duidelijk zijn dat hij IN een Scaleo 600i zit :P

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2004 20:30 ]

• GreyGhost
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-03 22:15

GreyGhost

Het is een spook

Heb je je pc helemaal uitgezet? (stekker eruit voor 10 min)

Heb je wel eens geprobeert om je hardware op nieuw te laten herkennen in de device manager?

For I am grey, between the darkness and the light

Verwijderd

Topicstarter
GreyGhost schreef op 01 juni 2004 @ 21:57:
Heb je je pc helemaal uitgezet? (stekker eruit voor 10 min)

Heb je wel eens geprobeert om je hardware op nieuw te laten herkennen in de device manager?
allemaal gebeurt. Geen succes.

• GreyGhost
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-03 22:15

GreyGhost

Het is een spook

Staat in je bios iets als: "detect / support legacy usb devices", zo ja probeer die settings eens.

For I am grey, between the darkness and the light

Verwijderd

Topicstarter
GreyGhost schreef op 01 juni 2004 @ 22:24:
Staat in je bios iets als: "detect / support legacy usb devices", zo ja probeer die settings eens.
ja dat staat er wel en die zijn ook enabled, maar waarschijnlijk ligt het niet aan mijn bios instellingen toch? Hij geeft aan dat hij het doet tot XP opstart.
Is er misschien niet iemand die ook een kant en klare siemens scaleo heeft met een cardreader. Dan plaats ik als ik thuis ben even een pic. Misschien even merk opzoeken.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2004 09:52 ]

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:41

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Misschien lastig, maar PC openschroeven, kabel lostrekken en opstarten. Dan de kabel weer verbinden en Windows herkent hem weer.

Verwijderd

Topicstarter
superduper schreef op 02 juni 2004 @ 09:56:
Misschien lastig, maar PC openschroeven, kabel lostrekken en opstarten. Dan de kabel weer verbinden en Windows herkent hem weer.
kzal het vanmiddig proberen. Moet even kijken of die warranty seal nog iets betekent. Volgens mij mag je die gewoon losrukken. (Siemens was vergeten modem bij te leveren dus die moet ook nog ingebouwd worden)

Verwijderd

Topicstarter
superduper schreef op 02 juni 2004 @ 09:56:
jo, hij doet het weer op deze manier. Bedankt voor jullie aandacht _/-\o_
Pagina: 1