Hallow...
Ik heb een Maxtor 160 Gig schijf met 8 mb cache
een p4 2,4 Ghz
512 Mb ram
Geforce mx440
Voor de rest lijkt me het niet noodzakelijk
Het probleem is het volgende
Ik heb windows xp op mijn machine gehad maar na een crash kan ik geen toegang maar krijgen tot de schijf via dos... Het WAS
NTFS 
Dat is dan nog niet eens echt een probleem.. ik d8.. nou ok .. dan begin ik overnieuw.. maar het probleem is dus dat ik ook gen FDISK kan draaien en reddingsdiskettes van PARTITION MAGIC 8.0 hebben ook geen zin.. die draaien allemaal vast...
Ik ben nu wel een klein beetje wanhopig...
Ik moet een manier zien te vinden om mijn disk weer draaiende te krijgen dus.. er moet een FAT32 van worden gemaakt...en dat is dur het probleem..
Zou iemand hulp kunnen bieden
ik hoor het graag
Grt. Heckenshutze
Ik heb een Maxtor 160 Gig schijf met 8 mb cache
een p4 2,4 Ghz
512 Mb ram
Geforce mx440
Voor de rest lijkt me het niet noodzakelijk
Het probleem is het volgende
Ik heb windows xp op mijn machine gehad maar na een crash kan ik geen toegang maar krijgen tot de schijf via dos... Het WAS
Dat is dan nog niet eens echt een probleem.. ik d8.. nou ok .. dan begin ik overnieuw.. maar het probleem is dus dat ik ook gen FDISK kan draaien en reddingsdiskettes van PARTITION MAGIC 8.0 hebben ook geen zin.. die draaien allemaal vast...
Ik ben nu wel een klein beetje wanhopig...
Ik moet een manier zien te vinden om mijn disk weer draaiende te krijgen dus.. er moet een FAT32 van worden gemaakt...en dat is dur het probleem..
Zou iemand hulp kunnen bieden
ik hoor het graag
Grt. Heckenshutze