[programma] mensen zoeken

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35163

Topicstarter
een paar jaar geleden had ik een programma die speciaal ontworpen was om mensen en dergelijke te vinden. als je bijvoorbeeld op naam zocht, dan ging hij echt compleet alle servers en sites af opzoek naar die naam etc...

Dit is een erg handig progje aangezien ik redelijk vaak mensen zoek...
Probleem is echter dat ik de naam niet meer weet. weet iemand misschien wat voor programma ik bedoel? (ik kan me vaag iets herinneren van een oud stuurwiel van een schip als het progje opstarte) kweet dit enkel niet 100% zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63780

www.google.nl is geen los programma maar kan ook mensen vinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88291

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Zou dit kunnen gaan om de zoekinterface Copernic :? Verder is dit een beetje vage vraag waarvan ik bang ben dat hij niet eenvoudig beantwoord zal kunnen worden... Google is geen optie neem ik aan?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Spider.007 schreef op 01 juni 2004 @ 19:55:
Zou dit kunnen gaan om de zoekinterface Copernic :? Verder is dit een beetje vage vraag waarvan ik bang ben dat hij niet eenvoudig beantwoord zal kunnen worden... Google is geen optie neem ik aan?
hmmm copernic komt me bekent voor, zal eens kijken of dat hem eventueel is. en nee google is geen optie. google komt met geen 1 naam... en dit programma wat ik bedoelde scant echt alles na op naam. kweet het ik ben erg vaag maar het is erg belangrijk voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IcE_364
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:54
Anoniem: 35163 schreef op 01 juni 2004 @ 20:04:
[...]

hmmm copernic komt me bekent voor, zal eens kijken of dat hem eventueel is. en nee google is geen optie. google komt met geen 1 naam... en dit programma wat ik bedoelde scant echt alles na op naam. kweet het ik ben erg vaag maar het is erg belangrijk voor mij.
Google zoekt ook gewoon alles na op die naam? Dat programma wat jij zoekt gaat ook niet real-time het internet afzoeken maar maakt ook gewoon gebruik van een zoekdatabase. Lijkt me dus dat je met google net zoveel kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeepH
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14:00

HeepH

Dope Rapper

owja....tiep bij google dan eens ''gates'' in ? hoeveel bill's en hoeveel hekken krijg je dan ? (en hoeveel hacks O-) )

http://specs.tweak.to/16495

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
HeefStan schreef op 01 juni 2004 @ 20:09:
owja....tiep bij google dan eens ''gates'' in ? hoeveel bill's en hoeveel hekken krijg je dan ? (en hoeveel hacks O-) )
goed, er word wat gevonden, maar niet zo goed en veel als met dat progje wat ik zoek. voorbeeld ik type kees kooten in dan vond hij bij google bijv. 3 dingen. met dat programma vond hij er wel 30 of meer. heeft een veel betere zoekfunctie wat veel dieper gaat. althans dat denk ik aangezien er veel meer gevonden word. (btw kees kooten verzin ik ff ter plekke)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreeke
  • Laatst online: 31-10-2024

dreeke

outdated icon

http://www.inventio.nl/metanamesearch/

weliswaar een site dus, maar kan best zijn dat ze dit in een proggie hebben geflanst.

[ Voor 54% gewijzigd door dreeke op 01-06-2004 20:16 ]

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik heb even genoeg van alle tips om toch maar Google te gebruiken. Reageer ontopic of reageer niet. :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1