[Audigy 2] Welke rear spreakers kopen?

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

• Fallout
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:24
Onlangs heb ik een Logitech Z-2200 setje gekocht wat een enorme verbetering is tov mn oude Creative 2.1 setje. Nu heb ik al langer mijn versterker (Pioneer A-109) op de rear aansluiting staan van mn Audigy 2 geluidskaart. Nu is het verschil qua muziek kwaliteit te groot geworden, dus ben ik op zoek naar nieuwe rear speakers.
Ze moeten geschikt zijn voor film en muziek (van klassiek tot techno) en ik wil er max €100,- ps voor uitgeven. Ze komen in mjn slaap kamer te staan.

Specs versterker (Pioneer A-109): hier
Specs front speakers (logitech Z-2200): hier

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-07 05:15
Je kan elk kwalitatief goed setje stereo speakers als rear speakers gebruiken. :)

Maar waarom niet gelijk een 5.1 setje kopen?
Dan heb je tenminste het voordeel dat je maar aan 1 volumeknop hoeft te draaien om al het geluid harder of zachter te zetten. :)

Senile! Senile Oekaki

Verwijderd

Je wilt dus 2 boekenplank speakers voor max €100 per stuk. Dat is geen probleem, er zijn honderden modellen die hier aan voldoen. Maar ik kan moeilijk zeggen of jij ze ook mooi gaat vinden klinken. Ga dus zelf eens luisteren bij een zaak met een breed assortiment voordelige speakers. Daar heb je vele malen meer aan dan deze vraag hier op GoT te stellen. :)

Dit topic is gesloten.