geld terug ontvangen

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

• moeskoetie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16-12-2025
na het terug sturen van een camera bij internet shop van dewinkel.nl ben ik nu al meer dan 3weken op mijn geld aan het wachten.
dit is toch diefstal lijkt mij.
geld zolang mogelijk vasthouden om er rente van te trekken.
hier zou eens iets aan gedaan moeten worden.
grt moeskoetie

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-12-2025

SmartDoDo

Woeptiedoe

Ik weet niet precies wat je wilt bereiken met dit topic, maar wat dacht je ervan de winkel waar het om gaat eens te bellen of te mailen? Wellicht is er gewoon sprake van miscommunicatie, iets wat regelmatig voorkomt :)

Ik ga je toch even de Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) voor je voeten gooien voor een volgend topic ;)

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

moeskoetie,

Welkom op GoT :)

Zoals je misschien wel kunt zien aan de andere topics die er op dit forum staan waarderen we het als een topic een duidelijke vraag; of stelling bevat. Het punt is dat je topicstart op dit moment te mager is om over te discussieren; terwijl wij er tegelijkertijd niets aan kunnen doen dat de teruggave zolang duurt. Misschien is het een idee om eens te gaan bellen met de winkel in kwestie? Waarom had je dat eigenlijk zelf nog niet gedaan? :) Het zal meer zin hebben dan een topic te openen op GoT; waar niemand iets met de winkel te maken heeft :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Dit topic is gesloten.