Bij deze wil ik een rectificatie plaatsen over UMSU PC in zaandam die onlangs door mijn toe doen negatief in de shop survey te staan kwam. Door een conflict met deze winkel zijn er een aantal misverstanden ontstaan en is de spanning hoog opgelopen en heb ik de survey negatief ingevult en neer gezet dat er in deze winkel misschien wel gestolen spullen verkocht werden. Dit is echter niet het geval en daar voor mijn excuses en bij deze een rectificatie. Helaas staat de desbetreffende winkel niet meer in de shopsurvey dus is het niet mogenlijk om daar de rectificatie te plaatsen vandaar dat ik deze hier neer zit. Ik hoop dat de crew van tweakers.net hier een beetje aan mee wilt werken.
FA > BZ + slotje.
Je zou dit moeten melden in de Shop Survey, maar als die er niet meer is, dan kunnen wij er verder ook niet zoveel mee.
[edit]
Een van mijn collega's heeft in je notes toegevoegd dat je deze rectificatie hebt willen plaatsen. Dus dat stuk van het verhaal is ook aanwezig enzo
.
Je zou dit moeten melden in de Shop Survey, maar als die er niet meer is, dan kunnen wij er verder ook niet zoveel mee.
[edit]
Een van mijn collega's heeft in je notes toegevoegd dat je deze rectificatie hebt willen plaatsen. Dus dat stuk van het verhaal is ook aanwezig enzo
[ Voor 38% gewijzigd door Harm op 01-06-2004 19:23 . Reden: BTW ]
Dit topic is gesloten.
![]()