IE en Outlook doen raar

Pagina: 1
Acties:

• RealAlcatraZ
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-06 10:45
Hey allemaal,

IE en outlook doen vaag sinds een tijdje.

Als ik een link naar een nieuw venster open of rechtermuis: open in new window of anders soortige popups dan blijft de inhoud + statusbalk wit, helemaal niets, het lijkt of IE hangt. Het enige wat ik kan doen is sluiten, dat werkt wel.

Als ik in Outlook mail ophaal zegt ie: Send/Recieve complete..., maar er komt geen mail binnen, de instellingen kloppen allemaal en er zit mail in (kan ik zien via webmail)

Wat kan er aan de hand zijn???

Win XP Pro + SP1,

IE6 + SP1,

Outlook 2003 Professional Edition

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

IE en Outlook doen raar
Zie WOS Policy: Dan zit je goed fout in Windows Operating Systems, dus ik verplaats je vraag even naar Software Algemeen :P

Verder staat de eerste vraag letterlijk in de SA FAQ en al vaak in de search. Lees dat dus even na en check dus een volgende keer eerst even de relevante sticky topics (Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/Sticky_off.gif), daar staat veel info in :Y)

Die tweede: weet je zeker dat het de juiste account en de juiste server is? Zit er een spam of virusscan tussen? En heb je berichtregels ingesteld? Staat leave mail on server aan of uit? Oeh en wat voor verbinding; POP, SPOP, IMAP, etc? <-- en gaat het wel goed met bijvoorbeeld OE?
Allemaal vragen die zo even in me opkomen, zie wat je er mee kan :P

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• RealAlcatraZ
F_J_K schreef op 01 juni 2004 @ 18:09:
[...]

Zie WOS Policy: Dan zit je goed fout in Windows Operating Systems, dus ik verplaats je vraag even naar Software Algemeen :P

Verder staat de eerste vraag letterlijk in de SA FAQ en al vaak in de search. Lees dat dus even na en check dus een volgende keer eerst even de relevante sticky topics ([afbeelding]), daar staat veel info in :Y)

Die tweede: weet je zeker dat het de juiste account en de juiste server is? Zit er een spam of virusscan tussen? En heb je berichtregels ingesteld? Staat leave mail on server aan of uit? Oeh en wat voor verbinding; POP, SPOP, IMAP, etc? <-- en gaat het wel goed met bijvoorbeeld OE?
Allemaal vragen die zo even in me opkomen, zie wat je er mee kan :P
sorry sorry ik ben hier nog niet zo lang.

ik denk dat het met elkaar te maken heeft,
Windows Media Player doet ook vreemd, als ik een AVI ofzo open (dubbelklik) opent ie geen WMP, alleen als ik WMP los open en het bestand dan dubbelklik werkt t wèl...
Alle bestandstypen staan goed en heb ik hersteld voor zover nodig, geen oplossing.

Het andere probleem met Outlook; is POP3 e-mail en alles stond goed, niets aan veranderd. Ook na opnieuw invullen zegt ie Send/Recieve complete... en krijg ik niets binnen. OE gebruik ik niet, met Courier E-mail komen alle mails wèl gewoon binnen met dezelfde instellingen.

Virusscanner houdt niets tegen, verandert alleen de attachments waar nodig (doet hij bij Courier goed). Omdat er in Outlook 2003 pro een goed junkmailfilter zit gebruik ik geen apart spamfilter.

Leave mail on server staat aan op Courier, niet in Outlook.

• RealAlcatraZ
ok het open in new window probleem is opgelost (eindelijk)

nu het Outlook probleem nog; net alle accounts verwijderen en er 1 teruggezet: resultaat 0,0

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

• Nog niet zo lang: geeft niet, komt goed met gewoon lekker meedoen :* Vergeet dat niet ook de edit knop te gebruiken als je binnen 24 uur iets toevoegt, daar isite voor ;)
  • Nieuwe schermen: woei :)
  • Outlook: hmm. Check even of er die account nog wel bij send&receive staat. Extra - verzenden/ontvangen - instellingen - groepen - bewerken (als er een groep is). Check dat send en receive zijn aangevinkt bij de account.
  • Mediaplayer: help, elke keer een nieuw probleem :D
    Hmm. Rechtermuisknop -> open with -> mplayer. Gaat dat wel? En wat gebeurt er wel als je dubbelklikt? Oeh en welke mediaplayer? 6.4 of een van de (IMHO brakke) nieuwere?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• RealAlcatraZ
nou nou nou, het Outlook probleem is opgelost na Repair vanaf de CD, gelukkig maar.
Moest ik wel alles weer opzoeken want ik had alle accounts ook maar weggegooid ;)

Mediaplayerprobleem, hmm die zal ik ook maar reinstallen... Mediaplayer 9 is het...

Sjonge wat is er op mijn systeem gebeurd? :(
Pagina: 1