[V&A] Advertentie plaatsen lukt niet

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mymind*
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-10 21:16

mymind*

A Beautiful Mind

Topicstarter
Ik probeer een advertentie te plaatsen om mijn Detonation DT-150 te verkopen, maar het werkt niet helemaal lekker.
Ik krijg telkens de melding dat ik geen bedrag ingevuld heb, mijn gebruikersnaam niet goed is, of de prijs geen integer is, etc, etc.

Hoe kan dit komen en wat kan ik er aan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik kan geen advertentie plaatsen in V&A?

Het eerste dat je moet controleren is of je wel geregistreerd bent op Tweakers.net, je kunt namelijk (nog) niet je GoT-login en -wachtwoord gebruiken! Als je je wachtwoord vergeten bent kun je de passmailer gebruiken. Kom je er echt zelf niet uit dan kun je hier nog altijd een topic openen. Vergeet niet te vermelden wat al je zelf al hebt geprobeerd en voeg ook alle gegevens die ter zake doen toe (username en/of e-mailadres).

Als je niet kan inloggen terwijl je zeker weet dat je een goed wachtwoord hebt voor de frontpage, dan ligt het waarschijnlijk toch niet aan ons. Kijk als eerste eens of je systeemdatum goed staat. Als dit namelijk niet zo is, dan verloopt je cookie op het moment dat hij geplaatst wordt, en logischerwijs mislukt het inloggen dan. Een andere maar minder waarschijnlijke mogelijkheid is dat je een ban hebt opgelopen, in dat geval heb je een mailje mogen ontvangen op het adres dat in je profiel staat met uitleg.
Al bekeken en gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mymind*

mymind*

A Beautiful Mind

Topicstarter
Heb ik naar gekeken, geen ban, goede logingegevens en goede datum. Volgens mij zit alles aan deze kant goed, maar ik zal nog een wat prullen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-09 19:00

Steve

Krokodil \o/

Het zou nuttig zijn als je ons wat meer gegevens zou geven... bijvoorbeeld je username op de FP. Ben je wel ingelogd op het moment dat je een advertentie wilt plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mymind*

mymind*

A Beautiful Mind

Topicstarter
Oh, sorry,

Mijn username is: Mirko de Klerk.
En ik ben ingelogd als ik het probeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-09 21:18

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Ik neem aan dat jij Mirko de Klerk bent.
Je bent echter, op de Frontpage, niet ingelogd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-09 19:00

Steve

Krokodil \o/

Naast de datum de tijd ook goed gezet op je computer? Je kan ook eens proberen uit te loggen, jezelf een nieuw paswoord te laten sturen en weer in te loggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Log eerst in en plaats daarna pas je advertentie. Er zit namelijk een bug in het loginscript via de V&A-wizard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mymind*

mymind*

A Beautiful Mind

Topicstarter
Het is al gelukt, thanks voor de hulp.

Ik heb alle cookies weggegooid en opnieuw ingelogd en toen werkte het wel.
Pagina: 1