typhoon 128 mb usb stick, belletje lellen?

Pagina: 1
Acties:

• willy1986
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
ik heb al een half jaartje deze usb stick en het probleem wordt steeds erger. wanneer ik de stick in een van de 6 usb poorten steek komt er dus automatisch een keuze scherm(verkennen, afbeelding bekijken, geen actie ondernemen) maar dit sluit hij na amper 1 sec weer uit.
dan een tel later wordt hij weer herkent door mijn win xp home en gaat hij 2 tellen later weer uit. driver is niet nodig aangezien xp hem automatisch herkent.

zou het mischien kort sluiting kunnen zijn? de site van typhoon geeft geen enkele nuttige tip.

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:00
kortsluiting in het apparaat?
ik denk dat die stick naar de eeuwige jachtvelden is.... Heb je dit trouwens bij elke pc? En heb je ook nog een andere stick in jouw pc geprobeerd?

• willy1986
  • Niet online
willy1986 schreef op 01 juni 2004 @ 16:46:
ik heb al een half jaartje deze usb stick en het probleem wordt steeds erger. wanneer ik de stick in een van de 6 usb poorten steek komt er dus automatisch een keuze scherm(verkennen, afbeelding bekijken, geen actie ondernemen) maar dit sluit hij na amper 1 sec weer uit.
dan een tel later wordt hij weer herkent door mijn win xp home en gaat hij 2 tellen later weer uit. driver is niet nodig aangezien xp hem automatisch herkent.

zou het mischien kort sluiting kunnen zijn? de site van typhoon geeft geen enkele nuttige tip.
edit 1:
het stickie heeft op mijn broers medion pc ( ook win. xp home)helemaal geen problemen. evenals op 3 ander's pc's.
zou het aan mijn moederbord kunnen liggen asus P4BGL-VM.
ik heb de computer een maand geleden geformateerd en toen deed hij daarvoor ook wel eens raar.

• w0w
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:46

w0w

doen andere usb apparaten het op jouw pc wel 100%?

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-03 07:46

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Misschien een stomme vraag, maar heb je SP1 wel geïnstalleerd?

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

• willy1986
  • Niet online
Mr. Liu schreef op 02 juni 2004 @ 14:24:
Misschien een stomme vraag, maar heb je SP1 wel geïnstalleerd?
ik heb win xp home sp1 geinstalleerd jaa. en de andere usb poorten doen het ook gewoon goed met andere apperaten: webcam, printer en muis doen het wel gewoon. maar nog steeds blijft hij geen 10 sec actief in verkenner op mijn pc.

[ Voor 84% gewijzigd door willy1986 op 02-06-2004 19:36 ]

Pagina: 1