rm -rf ~/.signature
http://httpd.apache.org/d...#includingastandardfooter
en vermeldt welke apache versie je gebruikt (1.3 / 2.0)
heb je al wat zelf geprobeert, of ben je op zoek naar een kant en klare oplossing?
[ Voor 14% gewijzigd door Jimbolino op 01-06-2004 16:53 ]
The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Nadeel is dat sommige mirrors een paar honderd bestanden bevatten, en ik dit niet stuk voor stuk wil invoegen, ook omdat er een heleboel html pagina's ipv. php pages zijn.Spider.007 schreef op 01 juni 2004 @ 16:53:
Is het te doen om elk bestand aan te passen door bijvoorbeeld includes te gebruiken of wil je dit gedrag afdwingen op alle bestanden? Wat had je zelf al gezocht?
SSI is geen optie omdat dat niet echt lekker werkt op die server vanwege een of andere reden
rm -rf ~/.signature
Vermeld dat in het vervolg even in je startpost; zodat we daar niet naar hoeven te radenmattttt schreef op 01 juni 2004 @ 16:57:
[...]
Nadeel is dat sommige mirrors een paar honderd bestanden bevatten, en ik dit niet stuk voor stuk wil invoegen, ook omdat er een heleboel html pagina's ipv. php pages zijn.
SSI is geen optie omdat dat niet echt lekker werkt op die server vanwege een of andere reden
php_admin_value auto_prepend_file /your/header.php php_admin_value auto_append_file /your/footer.php
Heb je hier genoeg aan, of heb je nog veel meer andere typen files?
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Het gaat mij alleen om de html en php filesSpider.007 schreef op 01 juni 2004 @ 17:04:
[...]
Vermeld dat in het vervolg even in je startpost; zodat we daar niet naar hoeven te radenVoor PHP is dit vrij eenvoudig:
php_admin_value auto_prepend_file /your/header.php php_admin_value auto_append_file /your/footer.php
Heb je hier genoeg aan, of heb je nog veel meer andere typen files?
Sorry overigens
rm -rf ~/.signature
RewriteEngine On RewriteBase / RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !addFooter.php RewriteRule ^(.*) /addFooter.php?file=$1
1
2
3
4
| <?php readfile($_GET['file']); readfile("footer.inc"); ?> |
Let op dat je zelf in de PHP code voorkomt dat dit soort URL's ook werken:
http://host.com/passthru.php?file=../../../../etc/xxx
Je kunt dit doen door de basename van $_GET['file'] te controleren. Om de URL goed te houden kun je werken met een
RewriteRule ^(.*) /addFooter.php?file=$1 [P]
---
hardstikke bedankt
rm -rf ~/.signature
Nog even voor de search de complete oplossing? Heb je gebruik gemaakt van [rml]Spider.007 in "[ Apache] Automatisch een footer toevoege..."[/rml]
---
enige nadeel is nu wel (wat ik net zag iig) dat hij index.php niet meer als standaard index neemt, maar dat maakt mij momenteel niet echt veel uit
rm -rf ~/.signature