Toon posts:

[3DSMAX] 3DStudio Max -> Presentatie (newbie)

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Even als vervolg op mijn vorige topic... ik wil op 1 of andere manier een (simpele) presentatie maken met 3D Studio Max. Kan het zien als een kubus weg draait, en dan weer terug voor de camera komt met de goede pagina voor zich.

Nu is het draaien op zich niet zo lastig... maar hoe zou je het mogelijk kunnen maken dat bij het tonen van een "sheet" (1 zijde van de kubus), de animatie stopt, en pas weer verder gaat bij bijvoorbeeld een druk op de toetst?

DoelPC waar het getoond moet worden heeft geen 3D Studio Max, dus het moet geexporteerd worden. Echter waarheen, om dit mogelijk te maken (indien het zowieso al mogelijk is). Avi filmpje op pauze zetten lijkt me niet de mooiste oplossing :) Zijn er hiervoor misschien elegantere oplossingen te bedenken?

Verwijderd

Misschien iets met flash? Dat je de laatste frame dan gebruikt als object waarop geklikt moet worden, waarna het filmpje verder wordt afgespeeld. Ik heb geen idee of dat kan met 3dsmax.

• 6K
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-01-2025

6K

is ook zo...

yups... wat je kunt doen is je animatie naar png renderen (dus losse plaatjes) en deze importeren in flash.

Daar moet je dan dus de intelligentie bouwen wanneer te playen en wanneer te stoppen, maar dat mogen de flash peoples zeggen hoe dat moet.
(overigens ben ik wel geinteresseerd in de oplossing, lijkt me ook wel leuk om zoiets eens te proberen)...

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-04 14:22
Ja, elk frame renderen als png en dan alles importeren in flash en opslaan als flash filmpje :).

edit: te laat.

[ Voor 11% gewijzigd door DeepSeven op 01-06-2004 16:42 ]

Verwijderd

Topicstarter
Hehe Flash lijkt me inderdaad een mogelijkheid... of misschien DE ENIGE mogelijkheid... maar elke frame renderen als png en er in importeren...?

Kan je dan niet "gewoon" een filmpje afspelen en die op pauze zetten in flash, en weer op play zodra er op een toets wordt gedrukt (vraag aan Flash expert ;)).

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 juni 2004 @ 16:46:
Kan je dan niet "gewoon" een filmpje afspelen en die op pauze zetten in flash, en weer op play zodra er op een toets wordt gedrukt (vraag aan Flash expert ;)).
ja, dat kan. Zoek het hier maar op. ;)

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:02

Pelle

🚴‍♂️

* Pelle kijkt naar forum titel

* Pelle leest: 'Gathering of Tweakers'

* Pelle concludeert: 'Gathering of Tweakers' != 'BlueLagoons n00b-vragen forum'

* Pelle slotje gooit
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.