Word 2000 lokatie sjablonen

Pagina: 1
Acties:

• nielsvd
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-01 15:44
Ik wil graag voor iedereen bepaalde standaard sjablonen opnemen in Word. Dit kan per persoon, maar ik zou dit graag middels een scriptje voor iedereen instellen. Hiervoor zijn volgens mij ook registerwijzigingen nodig. Heeft iemand hier ervaring mee en kan iemand me hiermee verder helpen? Het gaat om de 'werkgroepsjablonen'. Bij het starten van windows zou een batchscriptje automatisch het path goed moeten zetten naar de betreffende sjablonen.

• pkouwer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-10-2025
kun je geen scriptje maken voor bij het inloggen dat je registery aanpast ?

• nielsvd
<quote>
kun je geen scriptje maken voor bij het inloggen dat je registery aanpast ?
</quote>

Dat is inderdaad de bedoeling, alleen ik zoek die specifieke setting die ik kan aanpassen.

Gr. Niels

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

1. Je hoeft tegenwoordig niet meer te groeten onder aan je posts ;)

2. Ik krijg de indruk dat je zelf niet genoeg moeite hebt gedaan om te zoeken.

Als ik ga [google=word change template directory through registry], dan krijg ik meer dan relevante informatie terug.

Ik kan me nl. niet voorstellen dat de volgende hit je niet richting de goeie kant duwt:
http://support.microsoft....aspx?scid=kb;EN-US;318796

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• nielsvd
Wanneer ik de volgende waarde aanpas in de registry zie ik deze waarde terugkomen in Word als Werkgroepsjabloon.
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Office\9.0\Common\General]
"SharedTemplates"=
Als ik deze waarde exporteer wordt het een hex waarde. Wanneer ik vervolgens probeer deze waarde opnieuw in de registry te importeren wordt er alleen de eerste letter (in dit geval de schijfletter) van de ingegeven waarde weergegeven. Hoe kan ik dit oplossen? Het aanmeken van een string waarde werkt niet, dit zou dan ook op alle netwerkmachines dienen te gebeuren en dat wil ik juist voorkomen.