Sonera / Multinep....ik lig er af en toe uit!!!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 125 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• The Champ
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 27-01-2024
Ik zit wel eens online te spelen en dan na een tijd is mijn verbinding zo maar eens weg.
Ik kan dan niet meer internetten, maar wel icq-en.
Mijn vraag is dus, of er meer mensen hier last van hebben en zo ja welke modem heb jij?? Ik heb de nieuwe---> Surfboard cablemodem.

En weet jij misschien waaraan dat kan liggen, want ik heb wel iets gehoord dat er iets niet goed is met de verbinding tussen Alkmaar - A'dam.

The "real" Champ will always be The Champ

Verwijderd

JA
ik heb daar ook last van
het is echt fucking irritant ben ik net aan het quaken met mijn clan wordt ik ge disconnect. echt idioot. hier zouden ze wat aan moeten doen. dus als ik jou was ff een mailtje sturen. hopelijk wordt het na dat sonera het over heeft genomen het wat beter wordt(wishfull thinking???:-( .
ik heb niet het nieuwste modem(ik heb een zenith)
he suc6

ThaVinny
btw voor mijn clan: http://uw.gamepoint.net

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem met multinep
minstens een maal per uur gedist ik hoop dat het na 1 maart is opgelost maar heb weinig hoop.
Net zoals gister had clan war en laatste 5 minuten is drie kwart clan gedist we zitten allemaal zwat bij multinep kon er eentje de rest van de tegenpartij te lijf gaan.
Maar ok we hadden toch nog gewonnen.
Mensen die nog interesse hebben om een q2 clan te joinen kijk ook hier is.
The Dragon clan

greetz butcher

Verwijderd

Welkom op de service-pagina
Multiweb, dé provider die het u makkelijk maakt, is opgericht in 1996 als een regionale provider en heeft sinds december 1997 een landelijk dekkend netwerk.
Door dit netwerk kunt u bij MultiWeb altijd tegen het laagst mogelijke tarief inbellen.

MultiWeb beschikt behalve over telefoon Internet, ook over de mogelijkheid om via het glasvezelnet van diverse kabelmaatschappijen in Noord-Holland het Internet op te gaan.
Met een kabel-Internet abonnement kunt u tot 8 keer sneller surfen dan via ISDN.
Maar ook telefoon Internet is snel bij MultiWeb.
Tevens heeft MultiWeb een groot aantal diensten die speciaal voor de zakelijke markt zijn opgezet.

Geniet van de voordelen die Internet via MultiWeb u biedt, ook via de kabel!
MultiWeb-NederNet | Postbus 9422 | 1800 GK Alkmaar Telefoon: 072-5140620 | Telefax: 072-5140621 Administratie: info@multiweb.nlTechnische vragen: helpdesk@multiweb.nl

Ik ken ondertussen de hele cd van ABBA uit mijn hoofd(ik dacht als je lekker zeurt lukt het wel,maar helaas).
Na de mensen op de helpdesk te hebben uitgelegd wat een ip nr is kwam de aap uit de mouw :Problemen met de backbone(al 2 weken!!!!).

8 x sneller dan ISDN ha ha ha laat me niet lachen mijn weer in gebruik genomen 33k6 is sneller(bij zonnet). :)

Verwijderd

welcome to the club

• The Ghost
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-07-2024
Ach ja, het is vandaag 1 maart, en het hele net klapte er weer uit.
Tussen 11:00 en 12:00 was er helemaal niks mogelijk.
Zelfs pingen naar de dhcp ging niet meer.

Welkom in het tijdperk van SLOWNERA :(

The Ghost

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Sonera = Slecht Onderhouden Netwerk En Razende Abonees :7

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• The Champ
  • Laatst online: 27-01-2024
Dat is inderdaad DE betekenis Sonera, als ik iedereen zo mag horen!!

The "real" Champ will always be The Champ

Pagina: 1