[Delphi] Systools 3

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

• Herby
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

Topicstarter
Ik heb hier een programma geschreven in Delphi 6, ben het nu aan het inlezen in Delphi 7 Enterprise. Nu kom ik tot de conclusie dat er enkele extra objecten zijn gebruikt 1 van deze is Systools. Ik heb 4.03 al geprobeerd maar deze werkt niet aangezien er echt andere objecten in deel 3 zitten. Heb al het 1 en ander nagekeken (o.a. de sites uit de FAQ ). Nu weet ik dat Turbopower niet meer bestaat maar er staat ook ;
We're sorry to say that TurboPower Software Company closed its retail business on January 7, 2003. We would like to express our sincere appreciation to our customers and the software development community that supported us so well for nearly 18 years.

TurboPower libraries available as open source
We're happy to say that we've released our programming libraries as open source, under the Mozilla 1.1 license. The open source projects are hosted on SourceForge, and can be accessed by the links below.

If you are an active user of any of these libraries, please consider supporting their open source projects so they can continue to thrive.
Hier mag je dus opmaken dat ze alles vrij hebben gegeven...

Wie ow wie weet er dus waar ik Systools 3 kan vinden?
Ik heb gegoogeld, de websites in de faq gekeken en versie 4 geprobeerd.

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-05 23:07

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Sorry, maar hier is Programming & Webscripting niet voor. Het betreft namelijk geen programmeerprobleem, maar een request voor software :)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Dit topic is gesloten.