Toon posts:

Airline tycoon, loopt te snel.

Pagina: 1
Acties:
  • 249 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Heb airline tycoon weer eens tevoorschijn gehaald. Nu merk ik dat de opdrachten(missies) die je krijgt alsmede ander tekstbalonnen in sneltreinvaart voorbij komen. Vroeger had ik daar geen last van. Weet iemand hoe dit te verhelpen is?

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:52

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Ik gok dat de lieve programmeurs of geen timer gebruiken om de game op elke proc hetzelfde te laten lopen of een erg verneukte timer :+ Vaak is dan de enige oplossing een programma die als het ware je processor langzamer laat lopen (vaak door hem gewoon zwaar te belasten :P), zoek daar maar eens naar...

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:27

Zerora

Ik Henk 'm!

Heb je nu een nieuwere pc of nieuwe componenten of speel je op dezelfde pc.
Had zelf namelijk dat een bepaald spel (Die Hard) sneller liep ivm nieuwe snellere pc.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

Verwijderd

Wat heb je zelf al geprobeerd? Runnen in compatibiliteitsmodus? Runnen vanuit DOS?
Ik weet niets van het spel, maar als je het onder DOS runde vroeger, komt het door de snelheid van je processor. Oplossingen: Een oude 486 kopen om het spel te spelen.

// Spuit 11 ofzo :X (Zie Koetjeboe)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2004 13:57 ]

Verwijderd

Volgens mij kon je in dat soort spellen wel de snelheid van de tijd verhogen door op + of verlagen door op - te drukken ook 1 2 3 worden daar wel eens voor gebruikt een troost het ligt niet aan je computer. ;)

<edit> Tenzij je een mega bak hebt. In dat geval ga wat beters doen dan tycoon te spelen >:) </edit>

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2004 13:59 ]

Verwijderd

Topicstarter
Spel draait niet onder dos, compatibiliteits modi heb ik al geprobeerd.

Je kunt in het spel inderdaad het tempo versnellen, maar die staat nu op het langzaamst.

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:36

Fuelke

Forza Ferrari

>> Spielerij - Problemen & Vragen

[ Voor 91% gewijzigd door Fuelke op 01-06-2004 14:18 ]

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:27

Zerora

Ik Henk 'm!

offtopic:
Topic verplaatst.

[ Voor 9% gewijzigd door Zerora op 01-06-2004 14:37 ]

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Xof
  • Laatst online: 06-02 19:59

Xof

Je hebt de vraag nog niet beantwoord of dit op dezelfde pc is of op een nieuwere dan die je vroeger gebruikte :)

Verwijderd

Topicstarter
Ander pc, spel is nl al 4 jaar oud.

• Xof
  • Laatst online: 06-02 19:59

Xof

heb je patch 1.66 ook al geprobeerd? :)

Edit: Zo ja
Information and technical support:
support@montecristogames.com

[ Voor 56% gewijzigd door Xof op 01-06-2004 14:54 ]