Debitel abo probleem

Pagina: 1
Acties:

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
In december 2002 heb ik een Debitel super abo genomen.
Dat houd in dat je een bedrag van 20 euro per maand betaald en belt voor 0,06 cent per minuut naar mobiele nummers en 0,03 naar vaste telefonie.
In Maart 2003 heb ik er een SMS bundel bijgenomen (100 sms-jes) d.m.v. een belletje was het geregeld.
Nu ruim een jaar later wil ik van mijn SMS bundel af omdat ik amper meer sms.
Zelf dacht ik dat een belletje naar Debitel voldoende zou zijn, niets is minder waar. Nadat een vrouw aan de andere kant mij vertelde dat zij (lees: Debitel) mijn soort abo (lees: super abo) niet meer hebben en daarom niet mijn SMS bundel konden stop zetten :?
Zelf vond ik dit belachelijk en heb haar verteld dat ik niet accepteer, een sms bundel staat los van het abonnement en dat ze het heus wel stop kunnen zetten.
Nee meneer, dit kan niet want dan veranderd het contract. Niks mee te maken, ik heb het toen toch ook veranderd! ja, maar dat was toen. pffff :/ een hoop gedoe voor iets wat er met een knopje uit te zetten valt.

Wat kan ik hier aan doen? ik heb toch vrij weinig te maken met het feit dat zij dit abonnement niet meer hebben. Nergens staat dat ik de SMS bundel gedurende mijn abonnementstijd moet behouden.

Ik heb geen zin om voor iets te betalen wat ik totaal niet gebruik.

[ Voor 6% gewijzigd door Fietsbel op 01-06-2004 13:55 ]

39

• jostytosty1
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10-09-2022
Een brief schrijven heeft meestal meer effect als bellen. Ik heb de afgelopen tijd best vaak contact opgenomen met orange ( over die tarief wijziging.) en ik heb 3 keer gebeld en 3 keer een iets ander verhaal gehoord. Probeer anders nog een keer te bellen ( er van uit gaande dat je een andere belmuts aan de lijn krijgt)

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

En hoe zit het met een bel bundel van Tmobile, ik weet dat je het eigenlijk niet kunnen veranderen, maar ik heb een 225 abbo, en heb door alle belminuten die ik niet gebruik elke maand rond de 450, dan bel ik er 100 op, krijg ik er weer 225 bij, heb ik er weer 450, en zo betaal ik veeste veel voor wat ik niet gebruik, is een brief schrijven een goed idee? of dreigen over te stappen naar een andere provider (wat ik ook graag wil doen, Orange namelijk)

ik zit er nog aan vast tot Juli 2005 :'(

• L.N.
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21:53
Als je geen 2-jarig abo hebt genomen zou je je ook je abo kunnen opzeggen en een nieuwe afsluiten (met nummerbehoud). Bij het nieuwe abo krijg je vast een zak geld als je hem via internet (gsmshop.nl, gsmweb.nl, gsmstunter.nl etc) besteld en je bent van die sms-bundel af.

Als je wel een 2-jarig-abo hebt kun je het beste een brief schrijven, waarschijnlijk kun je de sms-bundel wel annuleren.

(bovenstaande was voor de TS)

[ Voor 4% gewijzigd door L.N. op 01-06-2004 17:10 ]

• daniëlpunt
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

is dat tegen mij of TS?

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
Zojuist heb ik wederom gebeld met de klantenservice, ook nu werdt mij verteld dat ik dit niet kon wijzigen. na heel heel lang aandringen kreeg ik eindelijk iemand anders aan de lijn die mij wel kon vertellen dat mijn SMS bundel per vandaag stop is gezet met daarbij een excuus. Mooi dat het nu geregeld is maar dat allemaal zoveel moeite moet kosten neem ik ze niet in dank af. Ik heb daarom dan nu ook een brief getypt dat ik mijn abonnement direct stop wil zetten zodra de contractduur voorbij is.

39

• daniëlpunt
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Volgende keer sluit ik toch maar een 1 jarig abo af
Pagina: 1