[Outlook] bevestiging accepteren naar verschillende mensen

Pagina: 1
Acties:

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:36
Als mijn baas een afspraak in outlook (office 2002) accepteerd wordt deze afspraak naar een aantal mensen van het secretariaat verzonden. Nu wil ik deze lijst met mensen wijzigen, maar ik kan nergens vinden hoe dat moet (ook niet in Help)
Iemand suggesties? Uiteraard maken we gebruik van een exchangeserver.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Windows Operating Systems >> Software Algemeen

Veder - al eens gekeken naar delegates?

• miles
zoals ik in de openingspost al zei, ik heb gezocht in help, ook wel een beschrijving gevonden maar niet hoe het in te stellen of te wijzigen is.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Ja maar je zei niets over dat je al van het bestaan van delegates afwist, dus geeft elevator je die tip even tijdens het verplaatsen ;)

Ik heb er geen ervaring mee, maar [google=outlook delegates] geeft http://campus.umr.edu/cis...il/outlook_delegates.html
Helpt dat?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• miles
Deze info heb ik via de help functie ook gevonden, maar nergens wordt gesproken hoe je het de geadresseerden van het mailtje dat automatisch verstuurd wordt bij het maken van afspraken kunt wijzigen. Alleen maar hoe je in de agenda kunt kijken of afspraken kunt maken.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Ik neem aan dat daar een verband tussen zit: de mensen die controle over de agenda hebbe krijgen een mailtje.
Of niet? Het is maar een gok van me, zo zonder op het moment toegang te hebben tot een exchange server :P

edit: aha. Dan geef ik het op :+

[ Voor 8% gewijzigd door F_J_K op 01-06-2004 15:43 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• miles
Dat is juist wat ik ook aaneem, maar de mensen die een mailtje krijgen staan niet in de lijst met gemachtigden, ik kan ze dus ook niet verwijderen. Daarom vraag ik me af of het een instelling op de exchange server is ofzo.......

edit: nou in ieder geval bedankt voor het meedenken.

[ Voor 12% gewijzigd door miles op 01-06-2004 22:28 ]

Pagina: 1