Het valt me op dat er nog geen mensen met x800 kaarten zijn opgedoken op GoT .. terwijl er mondjes maat al kaarten ( met name de pro ) verkrijgbaar zijn ..
Waar zijn de tijden van de hardcore "kannietwachten" tweakers gebleven ??
Of zijn we allemaal richting een 6800 gegaan
?
Ik ben een van de mensen die een x800xt gepreorderd heb vanuit amerika met een inkoopactie .. en moet dus nog even wachten .. ik heb 2 weken geleden via e-bay nog bijna van een powerseller uit duitsland een x800xt van asus aangeschaft maar toen ie voor 570 over de toonbank ging ben ik van het idee afgestapt..
Wat zijn de GoT ters van plan ?? wachten we massaal op de release in nederland of blijven we aan de 9800 series trouw ??
Wie heeft wat waar besteld en of gepreordered
Ben benieuwd ..

Wat is ie mooi he
Waar zijn de tijden van de hardcore "kannietwachten" tweakers gebleven ??
Of zijn we allemaal richting een 6800 gegaan
Ik ben een van de mensen die een x800xt gepreorderd heb vanuit amerika met een inkoopactie .. en moet dus nog even wachten .. ik heb 2 weken geleden via e-bay nog bijna van een powerseller uit duitsland een x800xt van asus aangeschaft maar toen ie voor 570 over de toonbank ging ben ik van het idee afgestapt..
Wat zijn de GoT ters van plan ?? wachten we massaal op de release in nederland of blijven we aan de 9800 series trouw ??
Wie heeft wat waar besteld en of gepreordered
Ben benieuwd ..

Wat is ie mooi he
[ Voor 8% gewijzigd door Maku op 01-06-2004 13:19 ]