[ATI] X800 in nederlandsche tweaker handen

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

• Maku
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-02 14:56
Het valt me op dat er nog geen mensen met x800 kaarten zijn opgedoken op GoT .. terwijl er mondjes maat al kaarten ( met name de pro ) verkrijgbaar zijn .. :)

Waar zijn de tijden van de hardcore "kannietwachten" tweakers gebleven ?? >:)

Of zijn we allemaal richting een 6800 gegaan :? ?

Ik ben een van de mensen die een x800xt gepreorderd heb vanuit amerika met een inkoopactie .. en moet dus nog even wachten .. ik heb 2 weken geleden via e-bay nog bijna van een powerseller uit duitsland een x800xt van asus aangeschaft maar toen ie voor 570 over de toonbank ging ben ik van het idee afgestapt..

Wat zijn de GoT ters van plan ?? wachten we massaal op de release in nederland of blijven we aan de 9800 series trouw ??

Wie heeft wat waar besteld en of gepreordered :7

Ben benieuwd ..

Afbeeldingslocatie: http://www.max2.net/ebay_v2/products/videocards/Sapphire_x800pro-c.jpg

Wat is ie mooi he _/-\o_

[ Voor 8% gewijzigd door Maku op 01-06-2004 13:19 ]

• GeforceDDQ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-04 12:22
Ik wou er eentje bestellen maar kreeg toch mijn 9800xt niet goed verkocht :(.
Als je straks 15 wordt, heb je nog niet zo breed budget ;), maar als ie straks opduikt voor een aardige prijs is die van mij :P.

301SQN

• ozzie1987
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-06 17:41
ik heb nog nix besteld maar heb we leen budget van 600 euri over voor als ie uit komt en dan wil ik natuurlijk 1 van de eersten zijn ;)

specs:Intel i7 8700K Asus STRIX 2080ti, 16GB memory,2x Samsung 960 1TB SSD, 2x WD Black4TB

• CycloneX
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Aangezien ik in de vakantie nauwelijks voor mijn pc zit, wacht ik wel tot medio september/oktober wat de mogelijkheden zijn voor een nieuwe videokaart. Voorlopig doet mijn 9800 goed zijn werk, en verwacht ik wel dat ie nog een paar maandjes mee draait.

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

Verwijderd

Het valt me op dat er nog geen mensen met x800 kaarten zijn opgedoken op GoT .. terwijl er mondjes maat al kaarten ( met name de pro ) verkrijgbaar zijn ..
Als jij er één te pakken krijgt ben je een knapperd. :) De pro's zijn voor zover ik weet wereldwijd uitverkocht, zelfs bij de webshop van Ati.com zelf. De leveringen aan Nederland zijn voor minimaal 2 weken uitgesteld (ze zouden deze week arriveren).

Alle forums op deze planeet afstruinend schat ik dat er tot nu toe niet meer dan enkele tientallen kaarten verspreid zijn, hooguit honderd stuks. Lijkt er gewoon op dat Ati het erg moeilijk heeft om de kaarten te produceren. Maar met een beetje mazzel moet er toch wel eentje onder de kerstboom te vinden zijn straks in december. :)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2004 13:53 ]

• davey s.
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-07 11:12
Ik kon kiezen tussen de X800Pro en de 6800GT.
Heb dus de 6800GT gekozen maar ik heb geen idee wanneer mijn monsterdje aankomt.
Denk dat het ook wel ff duurd.

Verwijderd

Ik heb een Pro besteld bij de IA.... ben benieuwd wanneer ie aankomt.... Ik gok de 3e of 4e week van juni.

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01 01:56

edward2

Schieten op de beesten

Maku schreef op 01 juni 2004 @ 13:10:
Het valt me op dat er nog geen mensen met x800 kaarten zijn opgedoken op GoT .. terwijl er mondjes maat al kaarten ( met name de pro ) verkrijgbaar zijn .. :)
Ik zou zeggen, laat ons niet langer in het ongewiise en wijs me de weg, mijn zoektocht heeft niets opgeleverd voorlopig.

Niet op voorraad.

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-04 22:32
beetje misleidende topic, ik dacht dat je er een had! je had deze info net zo goed in het grote ATI topic kunnen posten daar is het immers voor

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08 14:41

Smarron

The bend

CycloneX schreef op 01 juni 2004 @ 13:47:
Aangezien ik in de vakantie nauwelijks voor mijn pc zit, wacht ik wel tot medio september/oktober wat de mogelijkheden zijn voor een nieuwe videokaart. Voorlopig doet mijn 9800 goed zijn werk, en verwacht ik wel dat ie nog een paar maandjes mee draait.
Lijkt me een zeer duidelijk en verstandig idee. De zomer komt eraan. Dan zit ik zelf ook vaker buiten dan binnen.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-08 13:19
de mijne is morgen binne, word gemod en getest ;)

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07:48

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
n vriend van me heeft er ook een besteld de ASUS Radeon X800Pro 256MB (op mijn aanraden :P), hij is nummer 5 van de levering er worden er 50 geleverd, ze moet eind deze week binnekomen volges de winkel :)... de winkel is trouwes PCMegastore, en wat ik echt vaag vind is dat de CLub3D de duurste is :S die van ASUS tussenin en Sapphire goedkoopst... zit er hardwarematig verschil in?

[ Voor 38% gewijzigd door BiG-GuY op 01-06-2004 16:48 ]

Home Assistant Configuratie GitHub V&A

Verwijderd

Ik wacht op de volgende generatie. >:)
Mijn 9800Pro voldoet nog steeds prima.

Verwijderd

Ik wacht ook nog even want mijn 9600pro @ xt loopt nu ook nog prima!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-04 22:32
BiG-GuY schreef op 01 juni 2004 @ 16:45:
n vriend van me heeft er ook een besteld de ASUS Radeon X800Pro 256MB (op mijn aanraden :P), hij is nummer 5 van de levering er worden er 50 geleverd, ze moet eind deze week binnekomen volges de winkel :)... de winkel is trouwes PCMegastore, en wat ik echt vaag vind is dat de CLub3D de duurste is :S die van ASUS tussenin en Sapphire goedkoopst... zit er hardwarematig verschil in?
heb ook de Asus besteld bij PCmegastore goede zaak overgens!

• Maku
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-02 14:56
edward2 schreef op 01 juni 2004 @ 14:16:
[...]

Ik zou zeggen, laat ons niet langer in het ongewiise en wijs me de weg, mijn zoektocht heeft niets opgeleverd voorlopig.
www.ebay.nl :) zoek en gij zult vinden

Ps ik hoop wel een van de eerste te zijn .. hij gaat bij mij wel meteen onder de waterkoeling .. dus moet wel een leuke score uit kunnen komen .. de tec laat ik er nog even tussen uit heb geen zin om m helemaal in te smeren met vaseline ..
Gipsy King schreef op 01 juni 2004 @ 15:59:
de mijne is morgen binne, word gemod en getest ;)
Wordt een 6800gt toch ??

[ Voor 46% gewijzigd door Maku op 01-06-2004 16:59 ]

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Dit kan inderdaad beter in het ATI topic besproken worden, voor zover het interessant is wie wanneer waar de kaart koopt :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.