Toon posts:

installatiefout intel proset 8 (Pro Wireless 2200bg)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Laatst heb ik een intel Pro wireless 2200BG in mijn Asus a2500h notebook gezet. De kaart zelf werkt prima, maar de proset software voor deze kaart wil niet correct installeren. Bij de installatie wordt de volgende fout aangegeven:

Hresult -2147221164
windows\system32\WLANDLL.dll kan niet registreren.

Als ik er voor kies om dit te negeren en de protel software opstart krijg je de melding dat er een aantal netwerkcomponenten niet geladen kunnen worden. Verder kan ik dan wel de antenne aan en uitzetten via het tray-icoon. Bij een blik in mijn system32 folder is wlandll.dll niet te vinden en via google en de intel site wordt ik ook niks wijzer.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

(Het is trouwens meer een ergernis dan een probleem, evenals het wireless lampje op mijn notebook, dat het overigens wel gedaan heeft, maar nu niet meer)

specs:
Notebook: Asus A2500H
Wireless: Intel ProWireless 2200BG

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2004 12:53 ]

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Kon je op de intel site geen andere tools en drivers vinden?

Verwijderd

Topicstarter
nee, software voor deze kaart is alleen via notebook fabrikanten (plus een aantal driversites) te verkrijgen. Ik heb al een aantal versies (van verschillende fabrikanten en verschillende versie-nummers) geprobeerd, maar stuiten allemaal op het zelfde probleem. Ik heb op de Asus support site wel voor een andere laptop de proset software gevonden, maar heeft het zelfde probleem.