Een snelle vraag

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Een snelle vraag: bestaat er een hardwarematige (geen firmwarekaartje...) S-ATA RAID kaart met maar 2 poorten ? En is er een redelijk merkbare performancewinst voor 2 WD Raptor 36GB op een nForce2 onboard Silicon Image RAID ?

[ Voor 158% gewijzigd door BalusC op 01-06-2004 11:16 . Reden: oorspronkelijke topicstart teruggezet ]

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Sharkbyte schreef op 31 mei 2004 @ 23:29:
Een snelle vraag: <font color=blue>*knip* lees de titel van dit topic nog eens? B) 8)7</font>
Een topic voor een eenmalig vraagje of er 2-port hardware RAID-controllers zijn leek me onlogisch en onnodige verzadiging. Hier zou ik ook te weten kunnen komen (het is een ervaringen-topic voor iets) of het nut had. Daarom mijn motivatie het hier te zetten.

En zo zie je maar dat ipv. te editen, je ook kon replyen en dan bespaarde je iedereen moeite.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Topicstarter
Het was offtopic (non-RAID0 scores related) en je had het antwoord kunnen vinden door gewoon in de pricewatch en/of de websites van de controllerfabrikanten te kijken.

Zou je verdere commentaar op mijn moderaties per email willen laten verlopen? Dat houdt dit topic schoon van overbodige reacties :)

[ Voor 29% gewijzigd door BalusC op 01-06-2004 11:01 ]

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Ik heb al bij Adaptec, 3Ware en LSI gekeken. Ik zie op het eerste zicht geen hardwarekaart voor 2 poorten, helaas. Wel voor 4 poorten, maar ik ga in deze bak toch nooit 4 WD Raptor's zetten.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Topicstarter
Bovenstaande berichten zijn uit [rml][ Ervaringen] Post hier je RAID0 scores![/rml] in dit topic gezet, aangezien het offtopic is.

Jouw oorspronklijke vraag maakte geen kans als topicstart, maar probeer het nog eens. Vermeld o.a. wat je allemaal wel niet hebt uitgezocht en (niet hebt) uitgevonden. Met een goeie topicstart maak je meer kans dan een kansloos offtopic vraagje in een groot topic ;)

Zie ook de Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) en Belangrijk: wijziging beleid t.o.v. "Grote topics"

[ Voor 12% gewijzigd door BalusC op 01-06-2004 11:18 ]

Dit topic is gesloten.