Toon posts:

[XP] Voorkeursinstellingen bewaren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dit is een raar probleem en ik heb al overal gezocht, maar tot zover nog geen oplossing gevonden. Het probleem is als volgt:

als een domeingebruiker op een pc in logt, heeft deze daar gewoon gebruikers-rechten. als de gebruiker nu bijv. de calculator opent en zet deze op wetenschappelijke weergave, sluit af en opent deze weer, dan staat de calculator gewoon weer op standaard weergave.

Als ik nu van de gebruiker een Power User maak, werkt het wel. echter is dit niet de bedoeling.

Iemand een oplossing?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 juni 2004 @ 11:08:
Dit is een raar probleem en ik heb al overal gezocht, maar tot zover nog geen oplossing gevonden. Het probleem is als volgt:

als een domeingebruiker op een pc in logt, heeft deze daar gewoon gebruikers-rechten. als de gebruiker nu bijv. de calculator opent en zet deze op wetenschappelijke weergave, sluit af en opent deze weer, dan staat de calculator gewoon weer op standaard weergave.

Als ik nu van de gebruiker een Power User maak, werkt het wel. echter is dit niet de bedoeling.

Iemand een oplossing?
Klinkt als de policy 'Instellingen opslaan bij afsluiten.' Gebruik GPO om deze te wijzigen.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Vermoedelijk heb je te stricte rechten ingesteld waardoor de gebruiker niet voldoende rechten meer heeft op z'n eigen registry.

Controleer eens de permissies op de HKEY_CURRENT_USER key van de user?