Ik heb 2 domeinen die naar dezelfde fysieke locatie verwijzen. Dit is opgelost mbv van PHP; ik heb de volgende code in mijn index.php:
alles prima, dat werkt ook uitstekend.
maar niet met searchengines..
als ik naar mijn eigen domein (B.com) ga zoeken met google dan krijg ik als resultaat helemaal onderaan:
www.B.com/
Gelijkwaardige pagina's
Er staan dus helemaal geen keywords, geen titel, geen verklaring niets. Alleen de link. En daarmee kom je dus ook überhaupt niet hoog in de zoekresultaten. Alleen als je zoekt naar de naam van de site
Zoals je kunt begrijpen ben ik daar niet zo blij mee.
Is er een manier om dit alsnog te referen, maar dan wel de zoekmachines duidelijk te maken dat ze voor keywords en de titel moeten kijken op de doorverwezen link?
PS A.net is ouder dan B.com en die stond al in Google, ik ben bang dat als Google zijn cache refreshed ik de zoekresultaten voor A.net ook kwijt raak
(A.net en B.com zijn dus even fictief, voor de duidelijkheid)
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| <?
if ($HTTP_HOST=="www.A.net")
{
header("Location: index_A.php");
}
elseif ($HTTP_HOST=="www.B.com")
{
header("Location: http://www.B.com/forum/index.php");
}
?> |
alles prima, dat werkt ook uitstekend.
maar niet met searchengines..
als ik naar mijn eigen domein (B.com) ga zoeken met google dan krijg ik als resultaat helemaal onderaan:
www.B.com/
Gelijkwaardige pagina's
Er staan dus helemaal geen keywords, geen titel, geen verklaring niets. Alleen de link. En daarmee kom je dus ook überhaupt niet hoog in de zoekresultaten. Alleen als je zoekt naar de naam van de site
Zoals je kunt begrijpen ben ik daar niet zo blij mee.
Is er een manier om dit alsnog te referen, maar dan wel de zoekmachines duidelijk te maken dat ze voor keywords en de titel moeten kijken op de doorverwezen link?
PS A.net is ouder dan B.com en die stond al in Google, ik ben bang dat als Google zijn cache refreshed ik de zoekresultaten voor A.net ook kwijt raak
(A.net en B.com zijn dus even fictief, voor de duidelijkheid)
[ Voor 8% gewijzigd door ScuL op 01-06-2004 10:33 ]
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13