Toon posts:

Exchange 2000 nieuwe vraag! mapindeling

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

ik heb even op het forum gezocht maar kon hier niks over vinden,

ik heb hier draaien exchange 2000 met windows 2000 server sp4 en nou wil ik graag dat bijvoorbeeld de administrator in outlook, als ik een gebruiker toevoeg in extra postbussen, dat ik van die gebruiker niet alles krijg zoals postvak in en uit en contactpersonen maar bijvoorbeeld ALLEEN de agenda van die gebruiker!

weet iemand of dat te realiseren is of is dit helemaal niet mogelijk?

Gr

ABE

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Kan niet... Dan moet je via FILE | OPEN... | Other User Folder... die agenda selecteren.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• richard_kraal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2025
ja dat is mogelijk, heb bij div klanten een info 'mailbox' met alleen een postvak in

via extra->opties->machtigingen dacht ik

Verwijderd

Topicstarter
richardkraal schreef op 01 juni 2004 @ 10:04:
ja dat is mogelijk, heb bij div klanten een info 'mailbox' met alleen een postvak in

via extra->opties->machtigingen dacht ik

Verwijderd

Topicstarter
hoe bedoel je dat precies?
via extra en dan opties in outlook?
kan je niet in exchange machtigingen geven op bepaalde mappen?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

AbeAbe, zou je in het vervolg gebruik kunnen maken van de Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gifeditbutton? Het telkens onderelkaar plaatsen van berichten wordt op GoT gezien als 'kicken' van je topic. Dit zien we liever niet. Gebruik daarom de editbutton als je wat toe wilt voegen binnen 24 uur na je laatste post.

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1