Toon posts:

Eerst Win NT, nu Linux

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een Win NT servertje staan, alleen ik heb nog 4 GB ongepartioneerde HDD ruimte vrij... Kan ik nu gewoon SuSe 7.0 daarop installeren en er een dualboot systeem van maken? Heeft iemand daar ervaring mee specifiek met SuSe 7.0?

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:24
heb geen ervaring met suse 7.0 maar dat moet echt geen probleem zijn

Verwijderd

dat mag geen enkel probleem zijn (geen ervaring met Suse 7.0 maar ik heb'r vol vertrouwen in :))

Verwijderd

wat is het nut van een dualboot op een server?

Verwijderd

Volgens mij gaf-ie al aan dat't was om te klooien en ik vermoed dat't ook geen productie server maar een huis/tuin/keuken server is (voor de koelkast enzo)

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 21 december 2000 16:14 schreef victorb het volgende:
wat is het nut van een dualboot op een server?
Server is misschien een groot woord... Tis een Celly 566@850 met een ISDN kaartje erin die internet aan de rest doorgeeft... Ik heb tot nu toe alleen ervsring met Windows en wil Linux gaan leren... Dit leek me de goeie oplossing... Wordt dat bootmenu automatisch aangemaakt door de SuSe install?

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 21 december 2000 16:16 schreef Deleon het volgende:
Volgens mij gaf-ie al aan dat't was om te klooien en ik vermoed dat't ook geen productie server maar een huis/tuin/keuken server is (voor de koelkast enzo)
pcies :)

Verwijderd

kweenie of SuSe dat doet, ik neem aan van wel.. Elke andere distro doet dat iig wel :)

Verwijderd

Ok :)

• teigetjuh
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
De install van bijna elke distro vraagt of je lilo wil gebruiken als je dat doet dan heb je dus een boot menuutje...

• JJJ
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

JJJ

Moet geen probleem zijn.
Pagina: 1