Speelt iemand dit spel? Ik heb het nu een paar dagen en speel het best veel, maar ik zit nu een beetje vast eigenlijk. Ik ging al vrij snel van amateur naar tour en van tour naar professional level, maar ik stijg nu maar niet naar champ level.
Ik heb alle toernooien gewonnen op alle niveaus, heb alle golf lessons gehaald, en in de world tour heb ik alle challenges gehaald die beschikbaar zijn, overal goud.
Toch advance ik niet naar champ level, heeft iemand enig idee waarom niet? Ik meende dat het misschien aan de attributes zou kunnen liggen, maar dat is het ook niet, aangezien ik alles al op ruim champ niveau heb, minimaal 81 meen ik. Power heb ik op 101 staan nu, meende dat je misschien een attribute in de master level zou moeten hebben, maar kennelijk is het dat ook niet.
Iemand een idee hoe en waarom? Kan via google ook geen antwoord vinden helaas.
Toch advance ik niet naar champ level, heeft iemand enig idee waarom niet? Ik meende dat het misschien aan de attributes zou kunnen liggen, maar dat is het ook niet, aangezien ik alles al op ruim champ niveau heb, minimaal 81 meen ik. Power heb ik op 101 staan nu, meende dat je misschien een attribute in de master level zou moeten hebben, maar kennelijk is het dat ook niet.
Iemand een idee hoe en waarom? Kan via google ook geen antwoord vinden helaas.
.... Ik weet het ook niet