Eerst mijn Config:
AMD Duron 650Mhz
ASUS A7V Moederbord (met multiplyer DIP's)
128Mb PC133 SDRAM
Elsa Erazor X2 Geforce DDR Videokaart
Sb Live! Platinum
6,4 Gb Western Digital HDD
10Gb Maxtor HDD (ATA66)
Compex 10/100 LAN kaart
48x Delta CD-ROM
Samsung SW-204 Brander
300 Watt ATX Voeding
Ik heb deze hele config met een ABIT KT7 bord van een kennis geprobeerd, en toen wou mijn CPU zonder enige moeite op 800Mhz lopen. Ook hoger starte windows op, maar geen progs gedraaid enzo. Nu heb ik dus een ASUS A7V (had eerst een MSI K7T Pro) en nu wil ie op 700Mhz goed lopen, maar hoger dan gaat ie rechtstreeks naar de BIOS en geeft dan aan dat het geheugen niet op de goede snelheid draait, als ik dat op PC100 zet dan start ie daarna nog niet door
Op die ABIT wou hij op 800Mhz lopen zonder voltage tweaking, dan moet dat met dit bord toch ook willen?? En zo niet, op welk voltage zou het dan toch zeker wel moeten?
AMD Duron 650Mhz
ASUS A7V Moederbord (met multiplyer DIP's)
128Mb PC133 SDRAM
Elsa Erazor X2 Geforce DDR Videokaart
Sb Live! Platinum
6,4 Gb Western Digital HDD
10Gb Maxtor HDD (ATA66)
Compex 10/100 LAN kaart
48x Delta CD-ROM
Samsung SW-204 Brander
300 Watt ATX Voeding
Ik heb deze hele config met een ABIT KT7 bord van een kennis geprobeerd, en toen wou mijn CPU zonder enige moeite op 800Mhz lopen. Ook hoger starte windows op, maar geen progs gedraaid enzo. Nu heb ik dus een ASUS A7V (had eerst een MSI K7T Pro) en nu wil ie op 700Mhz goed lopen, maar hoger dan gaat ie rechtstreeks naar de BIOS en geeft dan aan dat het geheugen niet op de goede snelheid draait, als ik dat op PC100 zet dan start ie daarna nog niet door