Toon posts:

Welke zijn de beste routermerken

Pagina: 1
Acties:
  • 57 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een paar maand geleden een US robotics ethernet router gekocht. Er hangen slechts 2 pc's aan maar blijkbaar kan mijn router het internet verkeer niet aan als beide pc's stevig aan het downloaden zijn. Hij loopt namelijk steeds vast.

Ik ben dan ook van plan me een nieuwe router aan te schaffen. Ik weet helaas niet welke router ik moet gaan nemen en aangezien deze dingen niet zo erg goedkoop zijn wil ik dadelijk een goede keuze maken. Kan er iemand de topmerken voor mij op een rijtje zetten. Het model en de prijzen zoek ik zelf wel op dan :9

alvast bedankt,

Jeroen

Verwijderd

Had eerst een Sweex, nou dat was de eerste 2 weken gewoon draaien, daarna om de 30 mins resetten. Heb nu een sitecom, werkt feilloos...

[EDIT]

heb btw ook nog een edimax liggen, ook nooit problemen mee gehad...

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2004 00:11 ]

• DJ Chicken
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-07-2025

DJ Chicken

De maat-schap-pij dat ben jij

heb een linksys AP/router en een e-tech modem/router.

over alle 2 zeer tevree, cker over de e-tech omdat deze een zeer uitgebride config heeft

aahh durka durka durka

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

3com is wel goed
intel
hp
cisco

Maar wel overkill voor 2 pc's hoor

Ey!! Macarena \o/

Verwijderd

Ik denk dat je voor zo ongeveer de meest uitgebreide routers bij cisco moet zijn, maar zonder kennis van ios niet echt aan te raden. Zoals ze hierboven al gepost hebben, is linksys (overgenomen door cisco) een goed merk.
Verder moet je zelf maar eens kijken naar wat reviews op het web...succes!

• mimic
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

mimic

O ja joh?

Ik heb een Sweex router die al 3 maanden feilloos achterelkaar draaid.

Ook zit er in deze router een wirelesslan functie ingemetseld :)

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:35
Heb een simpele 4 poorts SMC 7004VBR kabel-router en ben daar erg tevreden over.

Verwijderd

ik heb jarenlang een Trust gehad...
dan upgrade ik naar een 3Com...die was na een jaar dood..dan maar vervangen door een draadloze AP van linksys (WRT54G) die leeft nog steeds..
conclusie: prijs/merk zegt niet altijd of iets goed of slecht is

Verwijderd

Topicstarter
RaZ schreef op 01 juni 2004 @ 00:10:
3com is wel goed
intel
hp
cisco

Maar wel overkill voor 2 pc's hoor
Suckt us robotics dan zo hard :( ? Heb wat rondgekeken op online shops in men buurt, ze verkopen voornamelijk, sweex, draytek en jawel de router die ik al heb.
Ik geef er max 150-200 euro aan. Hp en cisco zijn blijkbaar wat zeldzamer. Hindert niet als het een beetje overkill is, zolang ik maar niet om het uur moet gaan resetten :)

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Dit hoort in Network Troubleshooting thuis, maar ook daar zou dit topic dicht gaan. Ga ajb eerst even op zoek, hier is veel informatie over te vinden :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.