Scheve beoordeling

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Gistermiddag heb ik gereageerd op deze post: http://www.tweakers.net/r...=Posting&ParentID=1045412 omdat er nogal wat onjuistheden inzitten.

Hier is mijn post: http://www.tweakers.net/r...=Posting&ParentID=1046321

Deze heeft echter -1 overbodig gekregen. De post waarop ik reageer, die vol staat met onjuistheden en niet-beargumenteerde stellingen, heeft een +2 inzichtvol.

Imho behoorlijk scheef, kan mensen die zich orienteren op BSD's in de war brengen.

[ Voor 8% gewijzigd door SvMp op 31-05-2004 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Kheb de jouwe een +1 gegeven, die andere is niet meer te modden helaas.

Professioneel Hyves-weigeraar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

reactie heeft wat extra powerrrrrr gekregen. ;) De andere laat ik gewoon op +2. Wel positief, want interessante opening. :)

[ Voor 10% gewijzigd door KeX op 01-06-2004 08:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:06

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

(jarig!)
Nog een kick he ... weet niet als ik hiervoor nou een nieuw topic voor moet openen, want ik vind dit ook een hele scheve beoordeling .

http://www.tweakers.net/r...=Posting&ParentID=1047488

Een +4 beoordeling is imho veel te hoog. Voor zo'n lage bijdrage :?
kan beter een +2 overbodig zijn, of iets dergelijks.

[ Voor 11% gewijzigd door Outerspace op 02-06-2004 09:24 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:07

botoo

💀 too old to die young

outerspace schreef op 02 juni 2004 @ 09:23:

Een simpele +1 volstaat wel.
* done *

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

outerspace schreef op 02 juni 2004 @ 09:23:
Nog een kick he ... weet niet als ik hiervoor nou een nieuw topic voor moet openen, want ik vind dit ook een hele scheve beoordeling .

Het valt mij de laatste tijd steeds vaker op dat er diverse posts op +4 staan. Het lijkt wel of er mods zijn die +1 inzichtvol modereren bij een post alleen omdat ze zelf die post inzichtvol vinden. Er moet echter ook worden gelet op welke score de betreffende post op dat moment staat, staat deze al op +3 inzichtvol, dan modereer je deze zelf natuurlijk niet als +1. Het lijkt of velen dit niet begrijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind het vooral opvallen dat de scores van de threads tussen de verschillende soorten nieuwstopics zoveel verschillen.
erg storend omdat de scores lijken af te hangen van het onderwerp van de nieuwsposting.

voorbeeldje
nieuws: Release Mobile Pentium 4 538, 532 en 518 en Celeron M 340
deze lijkt wel erg laag in het algemeen
(deze zal ik nog wel eens reporten als de scores zo laag blijven)

nieuws: Concept van wegwerp-dvd's lijkt geen succes
en deze algemeen hoog

edit:
nog een general wondering: ergeren jullie je ook zo aan het feit dat het frequent voorkomt dat iemand comentaar begint te geven over hoe hij gemod is in een thread? lijkt mij toch iets dat eventueel hier thuishoort maar in ieder geval niet in de draad zelf

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2004 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Verwijderd schreef op 02 juni 2004 @ 20:33:
ik vind het vooral opvallen dat de scores van de threads tussen de verschillende soorten nieuwstopics zoveel verschillen.
erg storend omdat de scores lijken af te hangen van het onderwerp van de nieuwsposting.

voorbeeldje
nieuws: Release Mobile Pentium 4 538, 532 en 518 en Celeron M 340
deze lijkt wel erg laag in het algemeen
(deze zal ik nog wel eens reporten als de scores zo laag blijven)

nieuws: Concept van wegwerp-dvd's lijkt geen succes
en deze algemeen hoog
Op de één of andere manier trekken wat hardere tech draadjes wat strengere modders dan de wat luchtigere items. Wat mij betreft staan de tech draadjes vaak beter. Vaak wordt in allerhande soap, BREIN of MS topics veel te veel op emotie gemod. Ook krijgen reacties een puntje erbij omdat men het eens is en wordt er niet gekeken naar waar de reactie al op staat. Vervelend, maar rapporteren die handel, dan kan het bijgetrokken worden als het je alleen niet lukt.
edit:
nog een general wondering: ergeren jullie je ook zo aan het feit dat het frequent voorkomt dat iemand comentaar begint te geven over hoe hij gemod is in een thread? lijkt mij toch iets dat eventueel hier thuishoort maar in ieder geval niet in de draad zelf
Bijzonder irritant en storend. Fp-admins en PM's hebben een mailtemplate tot hun beschikking om mekkeraars te mailen. Reacties daartoe kunnen hier worden gemeld.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:07

botoo

💀 too old to die young

Verwijderd schreef op 02 juni 2004 @ 20:33:
. . .
edit:
Het lijkt er idd op dat sommige draadjes meer slechte modders aantrekt dan andere, hmmzzz B)

Commentaar geven over een moderatie-score hoort beslist niet op de FP zelf (rendeert hooguit negatief) maar, zoals je zelf ook al aangeeft, hier @TMF :).

[edit]
KEX!!! :X :X :X

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Pagina: 1