1 klik 2 links in nieuwe browsers HTML

Pagina: 1
Acties:
  • 55 views sinds 30-01-2008

• Timo002
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Ik weet dat dit al tig keer gevraagd is in de forum, maar als ik zoek kan ik niet het gewenste resultaat vinden.

Ik wil graag met 1 klik op 1 link 2 nieuwe browsers openen met elk een andere pagina. Hierbij werk ik graag het liefs met alleen HTML en geen java. Als het niet anders kan is java ook goed.

Alvast bedankt

Verwijderd

Dit kan niet met HTML, en je zult javascript moeten gebruiken (geen java...).
Verder moet je zelf ook wat moeite doen, zelf ook wat zoeken, en ik geef je als hint mee: "window.open".

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:56
Timo002 schreef op 31 mei 2004 @ 22:38:
Ik weet dat dit al tig keer gevraagd is in de forum, maar als ik zoek kan ik niet het gewenste resultaat vinden.

Ik wil graag met 1 klik op 1 link 2 nieuwe browsers openen met elk een andere pagina. Hierbij werk ik graag het liefs met alleen HTML en geen java. Als het niet anders kan is java ook goed.

Alvast bedankt
Met HTML kan dit niet volgens mij, dus je zult het met javascript moeten doen. Zoek eerst eens met Google, er is genoeg over te vinden op het web.

Hmmm... Great minds think alike! :P

[ Voor 5% gewijzigd door posttoast op 31-05-2004 22:42 ]

omniscale.nl

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:34

crisp

Devver

Pixelated

dit wordt zelfs zoveel gevraagd dat het in de FAQ staat. Dat gaat welliswaar over frames, maar hetzelfde principe geldt voor 2 windows openen (en daar heb je geen java voor nodig, met javascript kan dat ook prima) - combineer window.open en target="_blank" en je opent zo 2 windows ;)

/basic dus...

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.