Toon posts:

Vraagje over cambridge megaworks 510D

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik heb een vraagje. Mijn subwoofer van deze set die kraakt en valt uit. Nu had ik een mailtje gestuurd naar creative en deze subwoofers worden niet meer geleverd. :(

Ik ben geen speakerskenner maar is het mogenlijk om een andere subwoofer te gebruiken?, kabels en de 5 speakers heb ik al.

Zo ja kunnen jullie me merken aanbevelen op low budget (100-200 euro)

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:32

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Hoe oud is de set zit er geen garantie meer op ?
Als ik dit zo hoor lijkt het wel een los contact te zijn. Dit betreft toch zo'n set met versterker in de sub woofer voor ook de andere boxen ? Ik zou zeggen, mocht je een beetje handig zijn met name met soldeerbout, maak hem eens open en controleer de soldeer verbindingen eens. Of laat hem eens nakijken bij een electronica winkel/zaak. Vraag vooraf wel even wat de onderzoekskosten zijn.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Verwijderd

Topicstarter
_Dune_ schreef op 31 mei 2004 @ 22:39:
Hoe oud is de set zit er geen garantie meer op ?
Als ik dit zo hoor lijkt het wel een los contact te zijn. Dit betreft toch zo'n set met versterker in de sub woofer voor ook de andere boxen ? Ik zou zeggen, mocht je een beetje handig zijn met name met soldeerbout, maak hem eens open en controleer de soldeer verbindingen eens. Of laat hem eens nakijken bij een electronica winkel/zaak. Vraag vooraf wel even wat de onderzoekskosten zijn.
Dank voor de reply, de set is al wat jaartjes oud. En ik ben zelf niet erg handig ik heb hem wel opengemaakt in de hoop iets los te vinden maar helaas.

Ik heb zelf geen auto en als het mogenlijk om een andere woofer in te zetten heb ik het wel daar voor over. Anders idd dan moet ik die stap maken.

• Cyb
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Cyb

In de MW510D zit vaak een productie fout. Dit was op de website van Creative aangegeven ergens vorig jaar ofzo.

Een goede vervanger voor de MW510D is de MW550. Iets van 250 euro.

Verwijderd

Topicstarter
Cyb schreef op 31 mei 2004 @ 22:55:
In de MW510D zit vaak een productie fout. Dit was op de website van Creative aangegeven ergens vorig jaar ofzo.

Dus geen probleem om deze subwoofer los te kopen en er in te hangen?

• Cyb
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Cyb

Verwijderd schreef op 31 mei 2004 @ 23:05:
[...]

Dus geen probleem om deze subwoofer los te kopen en er in te hangen?
Los kan je het niet kopen, teminste niet in een standaard winkel. Misschien via Creative zelf. (Geef nooit je Creditcard gegevens aan een medewerker van Creative. Ik heb er persoonlijk erg slechte ervaringen mee.)

De sats van de MW550 en de MW510D verschillen een klein beetje, maar kunnen denk ik wel erop. De MC50 satellietjes als ik het goed heb.
Neem ook een kijkje op www.hifi.com

Maar als ik jouw was zou ik eerst met Creative zelf contact opnemen over die MW510D, en die productiefout. Misschien dat je het gewoon vergoed krijgt.

• micebec
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:21
Cyb schreef op 31 mei 2004 @ 22:55:

Nog steeds, kijk maar op deze pagina

http://nl.europe.creative.com/recall/welcome.asp

Waarschijnlijk krijg je een ander als je luidspreker voldoet aan de op die website gestelde voorwaarden.
Pagina: 1