[Far Cry] Patch wil niet installeren

Pagina: 1
Acties:

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-12-2025

_Thanatos_

Ja, en kaal

Topicstarter
Na het spel vers geinstalleerd te hebben, dacht ik, laat ik gelijk die v1.1 patch maar installeren. De vorige keer dat ik het van m'v PC af gesode-je-weet-weld heb, crashte het steeds. Misschien met die patch niet meer...

Enfin, die patch die zegt dus doodleuk dat Far Cry helemaal niet geinstalleerd is! Wat nu? Is er misschien ergens een registry key kapot ofzo?

日本!🎌

• UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:08

UTM

Heb je een illigale Far Cry? Heb je daarna dus de crack erover gegooit? Deze zorgt er nl meestal voor dat je dan geen patch kan installeren

• _Thanatos_

_Thanatos_

Ja, en kaal

Topicstarter
Ik was al bang voor die vraag :)

Maar ik heb niets gecracked...

日本!🎌

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:51
Dit soort meldingen zijn idd 99% van de keren registry keys die missen, wat simpelweg te fixen is door te reinstallen.
Is er niet een soort van 'tussenpatch' geweest? Bijvoorbeeld 1.05 ofzo? Misschien is het wel een upgrade, maar anders zou ik het ook niet weten.

Steam

• _Thanatos_

_Thanatos_

Ja, en kaal

Topicstarter
er waren inderdaad was registry keys kapot... ik heb een .reg bestandje gevonden die dat fixt (waarnaar ik waarschijnlijk hier geen link mag plaatsen), en toen kon ik de patch gewoon installeren.

日本!🎌

• nzyme
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-12-2025

nzyme

terror

die gelden dan niet overal en bij idereen: ik had de DVD versie gedownload, uitgespeeld en omdat ik het zo'n l33t spel vind heb ik een week of 2 later de 5cd versie gekocht vanwege de serial. (dvd hadden ze niet meer)
Toen kwam de patch uit en die installde zonder problemen of watdanook. Zelfs geen andere crack ofzo nodig.

ik hoop niet dat ik iets fout doe nu door dit melden; ik wil dr alleen mee zeggen dat de update ook op de illegale versie werkt zonder problemen.

Maar na installatie zet je meteen de patch dr op? dus niet eerst spelen ofzo?
Kijk anders ff met regedit in je register of dr nog iets in staat.

| Hardcore - Terror |

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:19

Zerora

Ik Henk 'm!

Ik denk dat het geen kwaad is om die reg key te posten. Ik heb er namelijk ook last van gehad. Pc opnieuw installed(was overigens nodig) en toen deed ie het wel.
Binnenkort ga ik weer mijn pc opnieuw installen. Dus is misschien wel handig als die reg key heb. Voor geval dat, zegmaar.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• _Thanatos_

_Thanatos_

Ja, en kaal

Topicstarter

日本!🎌

Pagina: 1