Naast mijn RAID setup op IDE1 en IDE2 heb ik op IDE3 een 20GB Seagate schijf draaien. Vanmiddag probeerde ik op IDE3 even een tweede schijf aan te sluiten, maar als ik in windows kwam en op 1 van de schijven op IDE3 klikte, kreeg ik deze error:

Omdat het niet werkte heb ik de 4de schijf er weer uit gehaald, en alles terug gezet zoals het daarvoor stond. Maar nu krijg ik nog steeds dezelfde error als wanneer er 2 schijven aan IDE3 hingen. Ik heb hier een vergelijkbaar probleem gevonden met de search maar daar word ik niet wijzer van. Heb geen zin om allemaal moeilijke recovertools te gebruiken; er is namelijk nix mis met de 20GB schijf, alleen windows lijkt em niet meer te herkennen...
Nog een plaatje van Disk management:

En mn specs:
- P4P800 deluxe
- P4 3Ghz
- 2 x 256mb DDR pc3200 dane elec
- R9800 Pro
- 2 x 160gb p-ata RAID (op via vt6410)
- 1 x Seagate 20GB op third RAID device

Omdat het niet werkte heb ik de 4de schijf er weer uit gehaald, en alles terug gezet zoals het daarvoor stond. Maar nu krijg ik nog steeds dezelfde error als wanneer er 2 schijven aan IDE3 hingen. Ik heb hier een vergelijkbaar probleem gevonden met de search maar daar word ik niet wijzer van. Heb geen zin om allemaal moeilijke recovertools te gebruiken; er is namelijk nix mis met de 20GB schijf, alleen windows lijkt em niet meer te herkennen...
Nog een plaatje van Disk management:

En mn specs:
- P4P800 deluxe
- P4 3Ghz
- 2 x 256mb DDR pc3200 dane elec
- R9800 Pro
- 2 x 160gb p-ata RAID (op via vt6410)
- 1 x Seagate 20GB op third RAID device