Site bij vevida helemaal leeg?

Pagina: 1
Acties:

• Ronaldude
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-03-2021

Ronaldude

Zipp it!!!

Topicstarter
Vandaag de hele dag al problemen met mijn site http://ronaldude.nl. Vanochtend gewoon plat, vanmiddag werkte alle html weer, alleen de connectie met de database niet. (wat zoekwerk verder kwam dat door een rechtenprobleem met de access database) Ik in de veronderstelling dat het wel opgelost zou worden.

Maar nu kan ik gewoon met een ftp inloggen op mijn site. Ik zie de map www en de map database en ze zijn beiden helemaal leeg! Is mijn site nu verloren gegaan of moet er nog wat gebeuren aan de serverkant?

Iemand die het weet of iemand anders met dezelfde ervaringen?

Ronaldude.nl!!!, Specs

Verwijderd

Ik denk dat dit iets is waarvoor je contact moet opnemen met je provider.

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:43

Exterazzo

Qeasy

Wij hosten ook bij Vevida, maar wij hebben geen problemen, onze site is er nog gewoon :)

Audentia

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Hier ook geen problemen met vevida, even een mailtje via de communicatie module en je weet meer.

Huur mij in als freelance SEO consultant!

Verwijderd

Krijg een inlogvenster te zien ... en daarna "You are not authorized to view this page"

• Ronaldude

Ronaldude

Zipp it!!!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 31 mei 2004 @ 21:42:
Krijg een inlogvenster te zien ... en daarna "You are not authorized to view this page"
Dat klopt, omdat er dus geen bestand meer in mijn /www directory staat. Het probleem is ook dat het vandaag pinksteren is, ze zijn dus dicht. Vannacht om 12 uur is het uur van de omkatdag: http://www.omkat.net , en om die tijd zou ik graag mijn site dus online hebben.

Vandaar de vraag of iemand anders misschien hetzelfde meemaakt.

Ik heb trouwens nog 2 andere sites bij vevida zonder problemen. Het is dus geen algeheel probleem.

Ronaldude.nl!!!, Specs

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-02 15:08

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Aangezien ze jou nog van niets op de hoogte hebben gesteld en er ook misschien andere gedupeerden zijn, zou ik maar even snel contact met ze opnemen.

A) als je niet betaald hebt, of er is iets misgegaan in je betaling hadden ze dat toch bijtijds moeten melden
B) als er een servercrash bij ze is geweest die ook jouw data besloeg (maar niet die van Exterazzo) , hadden ze toch inmiddels wel even je kunnen informeren...

Anyhoe, klim in je pen... zij zijn hier nalatig, en als ze je site en zooi gewoon kwijtgeraakt zijn, zou ik er maar helemaal werk van maken.

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Verwijderd

Als je logingegevens nog wel hebt, en die werken ook nog ... ? Dan kun je toch zo een eventueel gemaakte backup terug zetten ?

Verwijderd

Dark Blue schreef op 31 mei 2004 @ 21:47:
Anyhoe, klim in je pen... zij zijn hier nalatig, en als ze je site en zooi gewoon kwijtgeraakt zijn, zou ik er maar helemaal werk van maken.
Ik ben het met je eens dat hij contact moet opnemen met z'n isp, maar ik zou niet zo snel de conclusie trekken dat iemand nalatig is.

Als ik in zijn topicstart lees dat hij bezig is geweest met het instellen van rechten, zie ik het best als mogelijk dat hij het zelf vernaggeld heeft.

Sowieso vang je met stroop meer vliegen dan met azijn, ik zou dus beginnen met een heel vriendelijke e-mail waarin je vraagt of zij kunnen nazien wat het probleem is.

• Ronaldude

Ronaldude

Zipp it!!!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 31 mei 2004 @ 21:52:
[...]

Ik ben het met je eens dat hij contact moet opnemen met z'n isp, maar ik zou niet zo snel de conclusie trekken dat iemand nalatig is.

Als ik in zijn topicstart lees dat hij bezig is geweest met het instellen van rechten, zie ik het best als mogelijk dat hij het zelf vernaggeld heeft.

Sowieso vang je met stroop meer vliegen dan met azijn, ik zou dus beginnen met een heel vriendelijke e-mail waarin je vraagt of zij kunnen nazien wat het probleem is.
Hoho, ik heb niets met rechten gedaan. De asp-fout die ik in beeld zag bleek na opzoeken en rechtenfout te zijn. Ik heb echter niets maar dan ook niets met de site gedaan de afgelopen dagen.

Een vriendelijke mail heb ik trouwens vanochtend al gestuurd, maar zoals ik al zei, ze zijn vandaag vrij :'(

Ronaldude.nl!!!, Specs

Verwijderd

hebben ze geen storingsnummer die je bij dit soort gevallen mag bellen? Ze hadden je wel even mogen informeren vind ik.

• Ronaldude

Ronaldude

Zipp it!!!

Topicstarter
Zou het kwaad kunnen nu de bestanden weer te uploaden? Ik bedoel, stel dat de bestanden nog ergens bestaan....

Ronaldude.nl!!!, Specs

Verwijderd

Ronaldude schreef op 31 mei 2004 @ 22:08:
Zou het kwaad kunnen nu de bestanden weer te uploaden? Ik bedoel, stel dat de bestanden nog ergens bestaan....
Dat gaf ik al eerder aan, zet een backup terug. Of de oorspronkelijke bestanden ...

dan kun je morgen uitzoeken wat precies de rede van het 'verdwijnen' van de bestanden is.

• Ronaldude

Ronaldude

Zipp it!!!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 31 mei 2004 @ 22:11:
[...]

Dat gaf ik al eerder aan, zet een backup terug. Of de oorspronkelijke bestanden ...

dan kun je morgen uitzoeken wat precies de rede van het 'verdwijnen' van de bestanden is.
Helaas, ik zie de mappen wel, maar bestanden uploaden: ho maar. Ik moet maar even afw88 tot morgen, het is niet anders :(

Ronaldude.nl!!!, Specs

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Mijn sites bij Vevida werken allemaal nog...

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:50

m0nk

16-09-2003 15.15

Mijne werkt ook niet meer... is ook helemaal leeg..

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

• Ronaldude

Ronaldude

Zipp it!!!

Topicstarter
Van vevida:

Sinds 05-30-2004 23:32 zijn er problemen met onze webserver IIS-11 (net3-nl-iis-11.ad.vevida.net / 213.244.179.104). Na een eerste harde reboot omstreeks 12 uur vanmiddag is het om 13:30 weer misgegaan met deze server en heeft de engineer onsite de server wederom gereboot.
De webserver is sinds 05-31-2004 16:02 weer operationeel, maar er is nog wel een probleem met het genereren van ASP pagina's i.c.m. Access databases, hierin is iets "broken" wat wij helaas nog niet gerepareerd krijgen. Daarom worden alle websites en data gekopieerd, als backup, en we zullen alle websites naar een nieuwe server verhuizen mocht het met de koppeling ASP <> Access databases niet lukken.

Op het eerste oog lijkt het een samenloop van omstandigheden, de eerste crash staat namelijk volledig los van de tweede crash, mocht het nodig zijn dan zullen wij deze server zo spoedig mogelijk vervangen.
Voor meer informatie kunt u terecht op onze HostingUpates pagina in myVEVIDA.NL.

Onze excuses voor het ongemak.

Ronaldude.nl!!!, Specs

Pagina: 1