MySQL start niet meer na installeren nieuwe versie

Pagina: 1
Acties:

• babbaloerie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-09-2023

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

Topicstarter
Laatst dacht ik, ik installeer ff de nieuwste versie van mysql dus ik gooi mysql eraf en installeer de nieuwe. Nu wil mysql dus helemaal niet meer starten, als ik mysqld-nt.exe start dan gebeurt er niets, ook geen errors. Opnieuw installeren helpt ook niet. Iemand enig idee hoe ik hem weer aan de praat krijg :? Ik draai windows 2000

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-08 21:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik denk dat je eerst de service moet stoppen, dan MySQL verwijderen, en daarna weer opnieuw installen. Als dat niet werkt weet ik het ook niet. Je had trouwens beter in Software Algemeen kunnen posten. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:34

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Zie P&W FAQ - Installatie c.q. SA vragen

>> Software Algemeen

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

• babbaloerie

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

Topicstarter
NMe84 schreef op 31 mei 2004 @ 20:42:
Ik denk dat je eerst de service moet stoppen, dan MySQL verwijderen, en daarna weer opnieuw installen. Als dat niet werkt weet ik het ook niet. Je had trouwens beter in Software Algemeen kunnen posten. :)
De service draait niet dus die kan ik ook niet stoppen en opnieuw installeren werkt niet ;(

• babbaloerie

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

Topicstarter
Niemand :?

Verwijderd

Install hem eens als service onder een dosbox. Ik geloof iets van mysqld-nt -install en anders doe ff help opvragen.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

offtopic:
Zou je in het vervolg gebruik kunnen maken van de Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gifeditbutton? Het telkens onderelkaar plaatsen van berichten wordt op GoT gezien als 'kicken' van je topic. Dit zien we liever niet. Gebruik daarom de editbutton als je wat toe wilt voegen binnen 24 uur na je laatste post.

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Draai even je mysqld-nt exe met de optie '-console' of iets dergelijks (kan ook --console zijn) - hierdoor krijg je de eventuele foutmeldingen op je scherm te zien zodat je er iets meer mee kan :)
Pagina: 1