Mijn PC start na een verse install traag op, ik krijg gewoon normaal mijn desktop te zien, maar dan duurt het heel lang voordat ik internet kan opstarten, ik denk zelf dat het aan mijn wireless kaart ligt (Sitecom PCI-11M), het duurt namelijk heel lang voordat de netwerk iconen onderaan (bij de klok) komen. Daarna kan ik vrolijk internetten. Drivers zijn al geupdate, XP is up to date, en ik heb dit sinds een fresh install.
Ik heb de eventviewer even bekeken en zie één error verschijnen:
The bsaspi32 service failed to start due to the following error:
The system cannot find the file specified.
Ik heb op google, support.microsoft.com en premier.microsoft.com gekeken, maar dit bood allemaal geen oplossing (zelfs geen hits op BSASPI32) in een nieuwsgroep (google) kwam ik nog wel wat tegen, en daar werd gezegd dat je bij device manager even moest kijken naar bsaspi32 onder non-plug&play devices (view - hidden devices). Daar kon ik em dus niet vinden.
Ik denk dus zelf dat deze driver eerst geladen moet worden en daarna mijn netwerkdriver, en dat dit dus de reden van de vertraging is.
Om veel getype samen te vatten:
1. Wat is bsaspi32? (waarschijnlijk iets met SCCSI/IDE)
2. Zijn er misschien meer mensen die ook met een sitecom kaart dezelfde problemen hebben?
Ik heb de eventviewer even bekeken en zie één error verschijnen:
The bsaspi32 service failed to start due to the following error:
The system cannot find the file specified.
Ik heb op google, support.microsoft.com en premier.microsoft.com gekeken, maar dit bood allemaal geen oplossing (zelfs geen hits op BSASPI32) in een nieuwsgroep (google) kwam ik nog wel wat tegen, en daar werd gezegd dat je bij device manager even moest kijken naar bsaspi32 onder non-plug&play devices (view - hidden devices). Daar kon ik em dus niet vinden.
Ik denk dus zelf dat deze driver eerst geladen moet worden en daarna mijn netwerkdriver, en dat dit dus de reden van de vertraging is.
Om veel getype samen te vatten:
1. Wat is bsaspi32? (waarschijnlijk iets met SCCSI/IDE)
2. Zijn er misschien meer mensen die ook met een sitecom kaart dezelfde problemen hebben?
edit:
vergeten naar de titel te kijken, kan iemand die even een beetje mooier maken? traage = traag
vergeten naar de titel te kijken, kan iemand die even een beetje mooier maken? traage = traag
[ Voor 5% gewijzigd door Archie_T op 31-05-2004 20:27 ]