mp3 naar gemixde (wav) cd

Pagina: 1
Acties:

• tatata
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-04 19:45
Lezers,

Mijn zus geeft binnekort een beach feestje voor haar vriend die jarig is en vroeg aan broerlief om ff wat cd's met dit soort muziek. Nu heb ik een boel MP3'online gekocht en wil deze gemixed op een cdtje zetten.

Nu ken ik bpm studio of die winamp plugin sqrsoft adv crossfading en dat is goed genoeg. Het moet gewoon een beetje door elkaar lopen op het eind/begin en niet echt op bpm gemixed. We hebben het hier ook over the beach boys / bob marley / trebble spankers, dit soort muziek.

Hoe of met welk prog krijg ik dit dus gemixed opgenomen op cd (wav) zodat zij het in een gewone cd speler kan doen.

alvast bedankt!

edit:

tuk, je hebt dan de muziek na elkaar en helaas zit soms op het eind van het nummer wel 10 sec stilte. Dit is dus te lang.

[ Voor 11% gewijzigd door tatata op 31-05-2004 20:08 ]

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Met Nero (www.ahead.de) kun je meteen crossfaden in het brandprogramma zelf :)

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-08 14:58

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Met nero kun je MP3-tjes meteen naar wav converteren en branden. Mixen? Je kan de file volgorder zelf bepalen, dus ff paar drag-and-drop en je hebt gemixed.

^^^ With Lemoentje

[ Voor 7% gewijzigd door Tukk op 31-05-2004 20:06 ]

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

• tatata
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-04 19:45
PROBLEEM OPGELOST

Oops er bestaat dus ook echt een crossfade functie in Nero.

Excuses, had ik niet goed gekeken.

Bedankt voor de hulp!